Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er jeg vokst opp med ribbe, poteter, rød-el surkål, gulrot og svisker til. Har aldri vært noen fan av ribbe i grunn, og hvertfall ikke hvis det er uten brunsaus, men bare stekesjy. Svigers lager brun saus til, men det gjør ikke mamma. I år skal vi feire hos mamma, så jeg tror jeg skal ta på meg jobben med brunsaus slik at jeg og sambo får det.
Neste jul har vi tenkt å feire hjemme hos oss, og da kunne jeg godt ha hatt pinnekjøtt heller, men mannen er ikke så begeistret for det.
Desserter har vært litt forskjellig. Alt fra hjemmelaget karamellpudding, riskrem, hjemmelaget is, multekrem..etc.
jeg er vokst opp med full ribbe og pinnekjøtt middag (mamma fra vestlandet og pappa fra østlandet), men i år blir det nok elgstek siden det bare blir meg, pappa og småen og vi alle liker det hehe så er det riskrem og is til dessert.
jeg er vokst opp med full ribbe og pinnekjøtt middag (mamma fra vestlandet og pappa fra østlandet), men i år blir det nok elgstek siden det bare blir meg, pappa og småen og vi alle liker det hehe så er det riskrem og is til dessert.
Vi har skinkestek (og evt noe ribbe) med mandelpoteter, brun saus, masse forskjellige grønnsaker og surkål til julemiddag. Dessert er det aldri noen som orker, så det har vi kuttet ut. Har småkaker (alt hjemmelaget selvsagt) utover kvelden sammen med pakkeåpning utover i de små timer.
Er oppvokst med ribbe, medisterkaker og julepølse + tilbehør. Når vi er hjemme med min familie til jul, er det fremdelse det vi spiser.M
annen er oppvokst med and og tilbehør, så er vi med hans familie, blir det det. Riskrem og is til dessert i begge familier!
Åh, juuuul!!!