Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sicily
Har den selv. [;)] Noe mer konkret du lurer på? [:)]
ORIGINAL: Nozy Rosie
Har jeg skjønt det riktig at den kan bli en beltestol (med bilens egne belter) når den snus fremover? [:)]
ORIGINAL: Torben sin mamma
Har den selv. [;)] Noe mer konkret du lurer på? [:)]
hehe,nei egentlig ikke. Bare lurte på hva du syns om setet! Vi vurderer dette for besafe får vi ikkje plass til i bilen! Virker som et veldig bra setet og siden du er eksperten her så ville eg bare høre[;)]
Har jeg skjønt det riktig at den kan bli en beltestol (med bilens egne belter) når den snus fremover? [:)]
Ja, men kombistoler skal aldri brukes fremover, da blir de enda mer usikre enn rent fremovervendte stoler. De er sikre bakover, men fremover er de ubrukelige.
Ja, men kombistoler skal aldri brukes fremover, da blir de enda mer usikre enn rent fremovervendte stoler. De er sikre bakover, men fremover er de ubrukelige.
Ok. Tusen takk for svar! [:)] Jeg har bare sett det på bildet, og da så det så flott ut! [:-]
Men nå skal han jo bruke det bakover i flere år, så da kjøper vi et nytt den dagen han skal snus fremover. [:)]
Jepp! Da er det sikrere å bruke beltestol med bilens belter. (Fra 15 kg, vel og merke) [:)]
Jepp! Da er det sikrere å bruke beltestol med bilens belter. (Fra 15 kg, vel og merke) [:)]
Men etter det jeg skjønte utifra bildet i den nyeste katalogen til Britax, så kan man bruke Multi Techen fremovervendt med bilens belter, og uten stolens belter.
Men vi har jo hatt setet før, og da hørte jeg ikke noe om det.. Det kan jo være at det er noe nytt, eller så er det jeg som har tittet altfor fort på bildene, og at det er en annen Britax-stol.. [8D]
Stemmer det, men den er fortsatt en kombistol og uansett ikke anbefalt å ha fremover. Det er sikrere med rent fremovervendt stol eller beltestol enn kombistol. Uansett.