sicily..

ORIGINAL: Dollface

følte du deg mobbet? [X(]

ynnskyld.. det vakke meninga.. [:-]

Av tråden din? Nei? [8|] Var nok noen andre som rapporterte den. Et at moddene er mer på vakt nå og slettet den på eget initiativ..

ORIGINAL: Sicily

følte du deg mobbet? [X(]

ynnskyld.. det vakke meninga.. [:-]

Av tråden din? Nei? [8|] Var nok noen andre som rapporterte den. Et at moddene er mer på vakt nå og slettet den på eget initiativ..

kan jeg påberope meg trynefaktor?

ORIGINAL: Refleksheks

den ble sletta fordi jeg kalte sicily for dum.. [:-]

Jeg kom da, mens jeg tenkte på deg. Var schikkelig godt. Sprutet helt opp i taket!

pass deg nå så vi ikke blir flytta inn på sex og samliv..

kan vi ikke dele en strikkeoppskrift mens vi sitter her?
jeg sitter nemlig og strikker rosa leggvarmere til tobias..

den ble sletta fordi jeg kalte sicily for dum.. [:-]

Jeg kom da, mens jeg tenkte på deg. Var schikkelig godt. Sprutet helt opp i taket!

pass deg nå så vi ikke blir flytta inn på sex og samliv..

kan vi ikke dele en strikkeoppskrift mens vi sitter her?
jeg sitter nemlig og strikker rosa leggvarmere til tobias..

Det eneste jeg har strikket - var en g-punktfinner...
Kan gi deg oppskriften på den?

ja takk.. kan bli en god ting å strikke i juleferien..

Tjukke rundpinner, 100 masker.. Fell av et par, legg til et par, et par rette og noen vrange, og vips! Der fant du spruteknappen.

den var ikke så vanskelig da.. da har jeg noe å gjøre ja.. lurer på om jeg kan selge dem.. kanskje på markedsforumet?

Tjukke rundpinner, 100 masker.. Fell av et par, legg til et par, et par rette og noen vrange, og vips! Der fant du spruteknappen.

den var ikke så vanskelig da.. da har jeg noe å gjøre ja.. lurer på om jeg kan selge dem.. kanskje på markedsforumet?

Nevnte jeg at strikkingen foregår inni pissen - at det er slik du finner punktet?

åh.. nuhvel.. uhm.. utfordring..

jaja.. jeg skal nok få solgt litt likevel..
glem ei at jeg solgte kondomer for 600 kroner på byen på utdrikkingslaget mitt..

Nevnte jeg at strikkingen foregår inni pissen - at det er slik du finner punktet?

åh.. nuhvel.. uhm.. utfordring..

jaja.. jeg skal nok få solgt litt likevel..
glem ei at jeg solgte kondomer for 600 kroner på byen på utdrikkingslaget mitt..

Håper virkelig ikke det var brukte...[:D]

Back
Topp