sicily...

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Dollface

siden jeg kan huske en gang for 2-3 år siden at du var frekk mot meg, så anser jeg det som min rett å være frekk mot deg nå..

du ær domm! [:-]

Jeg forstår jo godt at man svarer i en ekstra oppgitt tone - hvis det renner over at skarpe råd til de som venter baby der inne da. Altså - mooncupen renner over den ogzå likzom.

jeg liker skarpe råd jeg.. man blir liksom så.. eh.. skjerpet.. [:-]

Ja! Og så liker mødre som tar avgjørelser basert på deres overbevisning å bli rettet på hele tiden mener jeg å ha hørt!
Er forskjeller ute og går selvsagt, men når ethvert tema blir kampsak - så erre bittelitt schliiitsomt!

Joa, men nå har jeg jo fart riktig så forsiktig med newbiene der inne, jo.. [8D] Jeg syns ihertall selv jeg har klart å skjerpe meg. Som jeg skrev på skravle; regelmessige drapstrusler via PM fordi folk ikke skjønner at ikke alt jeg skriver er ondt begynte å bli slitsomt.. [8D]

Jeg er ikke på Skravle. Får ikke lov, buhuuu.
Drapstrusler er litt drøyt. Jeg er ikke DER (yet) ...

Heheh, nei.. Men det var liksom enklere å bare slenge på de fordømrade smileyene her og der og anstrenge seg for å "kozemoze" *grøss* litt fremfor å begynne å bli redd for å gå ut i mørket i tilfelle en psycho, krenket bv-mamma sto klar med kniven rundt hushjørnet.. [8D]

hadde du, sicily, overstrødd innleggene dine med smileyer, hadde jeg begynt å lure på om det var DU som var blitt en, siterer: "psycho bv-mamma" sitat slutt.
[8D]

til mitt forsvar så liker jeg folk som viser litt engasjement - så lenge personen er oppegående, intelligent og har et snev av humor..
så derfor klarer jeg liksom ikke å se sicily som plagsomt opplysende..

det er meg da..

Ja, men siden NÅR begynte folk å bry seg om hva DU mener?
(Kutter bevisst ned på bruken av smileys)

det er jo en helt annen sak og totalt urelevant for denne tråden.. denne tråden dreier seg om sicily.
jeg setter pris på at du liker meg, men prøv å hold det til sicily nå?

Foretrekker "Irrelevant".
Skal prøve.

hva du liker er URELEVANT.. [8D]

hadde du, sicily, overstrødd innleggene dine med smileyer, hadde jeg begynt å lure på om det var DU som var blitt en, siterer: "psycho bv-mamma" sitat slutt.
[8D]

siden jeg kan huske en gang for 2-3 år siden at du var frekk mot meg, så anser jeg det som min rett å være frekk mot deg nå..

Jeg forstår jo godt at man svarer i en ekstra oppgitt tone - hvis det renner over at skarpe råd til de som venter baby der inne da. Altså - mooncupen renner over den ogzå likzom.

Ja! Og så liker mødre som tar avgjørelser basert på deres overbevisning å bli rettet på hele tiden mener jeg å ha hørt!
Er forskjeller ute og går selvsagt, men når ethvert tema blir kampsak - så erre bittelitt schliiitsomt!

Joa, men nå har jeg jo fart riktig så forsiktig med newbiene der inne, jo.. [8D] Jeg syns ihertall selv jeg har klart å skjerpe meg. Som jeg skrev på skravle; regelmessige drapstrusler via PM fordi folk ikke skjønner at ikke alt jeg skriver er ondt begynte å bli slitsomt.. [8D]

Heheh, nei.. Men det var liksom enklere å bare slenge på de fordømrade smileyene her og der og anstrenge seg for å "kozemoze" *grøss* litt fremfor å begynne å bli redd for å gå ut i mørket i tilfelle en psycho, krenket bv-mamma sto klar med kniven rundt hushjørnet.. [8D]

ELLER; SÅ er det faktisk mulig å få frem en viss tone UTEN bruk av disse smileyene!
Det er ikke slik at et type råd UTEN smileys = frekt. Og et med = kosemoseoverdose.
There`s something in between, you knowitfuckingall-queen... 
Parantes etterfulgt av kolon. Hva blir DET?

det kommer an på hvilken vei parantesen står.. OG en gammeldags form for smileysetting.. men som gammel irc'er så kan jeg den sjargongen også alså.. og noen ganger er det enklere enn å dra musefisa bort på de fancyschmanshy ikonene bv har gitt oss.. ;) :P :D

ELLER; SÅ er det faktisk mulig å få frem en viss tone UTEN bruk av disse smileyene!
Det er ikke slik at et type råd UTEN smileys = frekt. Og et med = kosemoseoverdose.
There`s something in between, you knowitfuckingall-queen... 
Parantes etterfulgt av kolon. Hva blir DET?

Men det er jo ikke riktig om man bruker smilys heller, da er det jo nedlatende, vet dere vel. [;)][;)]

Back
Topp