ORIGINAL: Refleksheks
ORIGINAL: Sicily
ORIGINAL: Dollface
ORIGINAL: Dollface
siden jeg kan huske en gang for 2-3 år siden at du var frekk mot meg, så anser jeg det som min rett å være frekk mot deg nå..
du ær domm! [:-]
Jeg forstår jo godt at man svarer i en ekstra oppgitt tone - hvis det renner over at skarpe råd til de som venter baby der inne da. Altså - mooncupen renner over den ogzå likzom.
jeg liker skarpe råd jeg.. man blir liksom så.. eh.. skjerpet.. [:-]
Ja! Og så liker mødre som tar avgjørelser basert på deres overbevisning å bli rettet på hele tiden mener jeg å ha hørt!
Er forskjeller ute og går selvsagt, men når ethvert tema blir kampsak - så erre bittelitt schliiitsomt!
Joa, men nå har jeg jo fart riktig så forsiktig med newbiene der inne, jo.. [8D] Jeg syns ihertall selv jeg har klart å skjerpe meg. Som jeg skrev på skravle; regelmessige drapstrusler via PM fordi folk ikke skjønner at ikke alt jeg skriver er ondt begynte å bli slitsomt.. [8D]
Jeg er ikke på Skravle. Får ikke lov, buhuuu.
Drapstrusler er litt drøyt. Jeg er ikke DER (yet) ...
Heheh, nei.. Men det var liksom enklere å bare slenge på de fordømrade smileyene her og der og anstrenge seg for å "kozemoze" *grøss* litt fremfor å begynne å bli redd for å gå ut i mørket i tilfelle en psycho, krenket bv-mamma sto klar med kniven rundt hushjørnet.. [8D]