Sicily

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
IKKE vondt ment, men jeg må bare spør.

Hva er det som gjør at du svarer så "frekt" i en hel del med tråder??

Føler du er så krass mange ganger at jeg blir nesten litt sån, eh javell.........

Eller er det bare meg som "leser" feil????

Mye at du "leser" feil. Oppattes ofte som surt at fordi jeg skriver kort og ikke overdoserer smileys og "kozemoze"-tonen.. Noen ganger er jeg frekk med vilje, men det går på sak, ikke person og er mest for å få frem et poeng. Men som oftest er jeg snll og grei og jeg er aldri ute etter å såre noen. [;)]
For fremtiden; personlge spørsmål er det man har PM for.

JEg syns ikke hun svarer frekt vertfall... men hun verken smisker, fjaser, ror eller bruker uendelig med smiletryner.
Kanskje det som gjør at du syns det er frekt?

Synd at man skal bli oppfatta som sur hvis man ikke bruker smileys og sånt...

ORIGINAL: Sicily

Mye at du "leser" feil. Oppattes ofte som surt at fordi jeg skriver kort og ikke overdoserer smileys og "kozemoze"-tonen.. Noen ganger er jeg frekk med vilje, men det går på sak, ikke person og er mest for å få frem et poeng. Men som oftest er jeg snll og grei og jeg er aldri ute etter å såre noen. [;)]

Takk for svar. var bare det jeg lurte på.

grunnen til at jeg tok det her er fordi flere har spurt deg i tråder hvorfor du svarer som du gjør og ikke fått svar.

Siden du ikke tok dette på pm... er du ute etter å lage en krangeltråd eller bare henge ut sicily?

ORIGINAL: MsDominO!

ORIGINAL: KaKeMoNsTeReT

også drekker jeg litt mer.......

hahaha tenkte jeg og.. skal du ha litt ril og eller? [8D]

Hehe dette er ikke ment som noen krangle tråd så lenge dere ikke lager den til det. Jeg har fått svar på mitt spm og er fornøyd med det :)

ORIGINAL: *Isabella*

Takk for svar. var bare det jeg lurte på.

grunnen til at jeg tok det her er fordi flere har spurt deg i tråder hvorfor du svarer som du gjør og ikke fått svar.

Enten har jeg ikke sett det, eller så gidder jeg ikke svare, for jeg syns det er så teit å ta sånt for åpent forum. Som sagt; PM er en fin ting.

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: BlessItBe

Ja, syns det er verre med de her inne som er jævla frekke med vilje, men kamuflerer det med [;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)].

Kunne ikke sagt meg mer enig!

ORIGINAL: lashes

Siden du ikke tok dette på pm... er du ute etter å lage en krangeltråd eller bare henge ut sicily?

Lurer jeg også veldig på...

'

Nei er jo ikke det. Om du leste hele spm mitt så skreiv jeg at det IKKE var for å være frekk jeg spurte. [:)]

Jeg har ingenting i mot henne jeg bare så det er sagt. Jeg spurte bare et spm :)

ORIGINAL: Labambie

Skjønner ikke greia jeg.. Hun blir jo slakta med en gang hun skriver i en tråd.. Det spørs nok om folk faktisk VIL lese negativt..
Dama sitter på utrolig mye kunnskap, så det er bare å suge til seg! Hun VET hva hun prater om!

Åååh.. *rødme*

Skjønner ikke greia jeg.. Hun blir jo slakta med en gang hun skriver i en tråd.. Det spørs nok om folk faktisk VIL lese negativt..
Dama sitter på utrolig mye kunnskap, så det er bare å suge til seg! Hun VET hva hun prater om!

Åååh.. *rødme*

Det har jeg og fortsått og har tatt til meg masse kunnskap fra Sicily jeg og:)

'

Nei er jo ikke det. Om du leste hele spm mitt så skreiv jeg at det IKKE var for å være frekk jeg spurte. [:)]

Jeg har ingenting i mot henne jeg bare så det er sagt. Jeg spurte bare et spm :)

Som flere sier, sånt kan man spørre om på PM.

ORIGINAL: reenate

Er du enig i det LaBambie skriver, eller syns du det var bullshit? Som det flagget er forkortelse for? [8D]

Åååh.. *rødme*

EN SMILEY! Hvem er du og HVOR har du gjort av Sicily?!?!?! [:D]

ORIGINAL: MsDominO!

ORIGINAL: arquinne

Ja, syns det er verre med de her inne som er jævla frekke med vilje, men kamuflerer det med [;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)].

Kunne ikke sagt meg mer enig!

ikke for å krangle men hun gjør det ganske ofte da,, [;)]

Hahaha.. Nope. Jeg har ikke behov for å kamuflere hva jeg mener.

ORIGINAL: Cassandra og Tristan

Åååh.. *rødme*

EN SMILEY! Hvem er du og HVOR har du gjort av Sicily?!?!?! [:D]

Bruker smileys hver dag, da. Men ikke i så mange innlegg.  [8D]

'

Jeg leste hele spm jeg... men syns nå dette var en lite lur måte å spørre på.. Lyser ikke av vellvijle akkurat[;)][8D][:D][:)][:D][:)][:D][:)][:D] limer inn masse smilys....

Og så bra at det er forskjellige personligheter her inne, for ellers hadde det jaggu blitt tamt ja[:)]

Back
Topp