Si noe spennende da!

Gæmmis

Elsker forumet
Gidder.Ikke.Reise.Meg.Fra.Sofaen.

Og dessuten har jeg luft i magen.

Så det så...

Det er no dritt da......[8D]

Hmmm....noe spennende....eeeeh......

Jeg ser en måke på taket til naboen da.....[;)]

En måke?  Oooooh, fortell fortell[:D]

Jeg prøver å finne sider med avatarer, men finner ingen gode... Grynt...

Ja....en svææææær måke. Følte den stirra meg rett i øyet å.... Så stirra jeg hardt tilbake - å jaggu fløy den avgårde....
Men nå - akkurat nå i skrivende stund, så ser jeg den kommer tilbake å setter seg på pipa!
Tror den forfølger meg......

Avatarer ja.....sånne ting har jeg desverre ingen peil på. Men, plutselig så dukker det opp noe [:D]
Du har vel sikkert prøvd å google det å....hehe!

ORIGINAL: GripDagen

Jeg har også luft i magen. Slapp akkurat en smyger som ikke smøg seg... sambo sa jeg prøvde å gasse han i hjel. thihi![:)] også har vi spist taconatchosform. (forklarer vel kanskje problemet mitt..)

Herlig! Uansett hva jeg har spist de siste dagene, så oppfører magen min seg som om den er på en ertediett[:'(] Og smygere hjelper ikke her i gården heller, mannen min har sjekket stakkars snuppa vår ("Neiiii, jeg har ikke bæsja!") for drittbleie flere ganger, før han kikker anklagende opp på meg...[&o]

ORIGINAL: FruFruktbar

Jeg har også luft i magen. Slapp akkurat en smyger som ikke smøg seg... sambo sa jeg prøvde å gasse han i hjel. thihi![:)] også har vi spist taconatchosform. (forklarer vel kanskje problemet mitt..)

Herlig! Uansett hva jeg har spist de siste dagene, så oppfører magen min seg som om den er på en ertediett[:'(] Og smygere hjelper ikke her i gården heller, mannen min har sjekket stakkars snuppa vår ("Neiiii, jeg har ikke bæsja!") for drittbleie flere ganger, før han kikker anklagende opp på meg...[&o]

Glad eg ikkje flytter til typen før 25juli[:-][:-][:-]

Er ingen unger med bleie å skylde på her[8D][8D]

Hahaha! Herlig lesing for ei som kjeder seg og som faktisk syns promp er fryktelig morro (skikkelig flaut, ble liksom aldri voksen på det området (heller...)). =)

ORIGINAL: Svartengel

ORIGINAL: FruFruktbar

Jeg er så "heldig" at mannen min tar hevn jeg da.... Og den er ikke det grann bedre:-)

Glad eg ikkje flytter til typen før 25juli[:-][:-][:-]

Er ingen unger med bleie å skylde på her[8D][8D]

Åh, deilig å vite at jeg ikke er den eneste med prompehumor her[:D]

Back
Topp