miss piggy
Gift med forumet
Det er sinnsykt dyrt og vi er storforbrukere av ost, bah.. Men spiser fortsatt ikke de første skiveneSlik var jeg også! Helt til jeg ble "voksen" og måtte kjøpe min egen ost! Svindyrt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sinnsykt dyrt og vi er storforbrukere av ost, bah.. Men spiser fortsatt ikke de første skiveneSlik var jeg også! Helt til jeg ble "voksen" og måtte kjøpe min egen ost! Svindyrt!!!
Jeg klarer aldri spiste de to første skivene på osten!![]()
Jeg ogHihi! Morsomt å leseJaja, litt random om meg da... Jeg spiser alltid det grønne først, til middag, lunsj etc
![]()
Samme her!er livredd for brann så sjekker plater.lys osv hundre ganger før jeg drar hjemmefra eller skal legge meg....
Ikke jeg heller! Kaster alt for mye mat :-\Jeg spiser ikke restemat som har stått i kjøleskap i mer enn en dag! Haha.. Får virkelig ikke meg selv til å gjøre det x')
Ikke jeg heller! Kaster alt for mye mat :-\
Nei, blir gjerne en del rester når man bare er toDet er grusomt ! Heldigvis så har jeg en samboer som gjerne spiser det opp.. Men når det er mye , så klarer jo ikke ho spise opp alt heller stakkar ;o
Jeg ogsåjeg er skikkelig mørkredd![]()
Da er vi toJeg ogsåklarer ikke å sove hvis jeg er aleine..
Æsj ja! Hater virkelig å være så avhengig av å ha sambo hjemme om natta.. Føler meg som ett lite barn nesten, tør ikke sove og ligger å lytter etter ukjente lyder. Skremmer meg opp mye mer enn nødvendigDa er vi toekkelt ...
Kjenner meg igjenHej, jag är nu i vecka 8, mår illa som en liten gris. Spyr inte (ännu) men har så äckligt att vara precis hela dagen. Tanken på att handla mat, ladda in maten i kylen eller tillräda den gör mej spyfärdig. Mina 2 tidigare graviditerer var precis lika, mådde apa till v 20..hoppa så innerligt att detta ska gå om och man kan njuta av livet å den lilla i magen. Även det att jag inte klarar av att laga mat är mycket störande, äter bara färdig mat, vilket gör att vikten når toppen :( under mina två tidigare graviditeter gick jag upp t.om 26kg. Hoppas så att ja klarar mej den här gången bättre.