Si meg..

Sånne som han er det bare umulig å diskutere med....emoticon

Skjønte veldig fort hvem du mente, ja... super jente som tok opp 'kampen' mot ham - har nok dessverre ingen effekt for hans sønn, men han kan jo veien hjem pfra E6 da, så det gjør jo ikke noe :-)
Nei, mine barn kjører bakovervendt så lenge som bare mulig - laaaange barn som har blitt 'krøllet' inn i baksetet i fine, bakovervendte stoler - er så utrolig heldig at jeg har barn som ikke blir bilsyke, for det er eneste problemet jeg ser med de bakovervendte - hadde dødd selv som barn om jeg hadde måttet sitte bakovervendt. To foreldre med kjørejobber hvor jeg måtte være med, selv forovervendt spydde jeg meg gjennom landet vårt - hadde jeg sittet bakovervendt hadde det bare ikke gått. Hadde heldigvis oppegående foreldre som faktisk hadde bilstol til meg allerede på 70tallet da :-)

Men f**n da. Hvorfor legger du ut slike linker? Nå sitter jeg her å irriterer meg over fyren. Føler litt for å spore han opp og banke han litt...

*lykkeligst* skrev:
Men f**n da. Hvorfor legger du ut slike linker? Nå sitter jeg her å irriterer meg over fyren. Føler litt for å spore han opp og banke han litt...

Heng deg på kommenteringen

Dollface skrev:
lyset på, ingen hjemme.

Jeg ser ikke engang noe lys på jeg altså..

Back
Topp