Si meg..

Jeg må si han er enn komplett idiot. Men mange som han desverre. Min sønn har enn onkel som sier stakkar til min unge hver gang han plasserer han i sete hans.
Min sønn er tre år og 3 mnd og sitter bakovervendt.
Bilsikring er så viktig

*lagelydersomenfiskpåland*

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg....

Og ja... Ja det er jeg som har kommentert imot.. Det er ikke første diskusjonen vi har hatt..:P

Står det er 6 kommentarer der men jeg får bare sett en og jeg går utifra at det er den du mener:P  hvorfor får jeg ikke sett alle da?:S

Så mye som det har vært forsket på sikring av barn skulle man tro at det går opp ett lys for folk. hjelper ikke hvor sterk en unge er i nakken når nakke og ryggsøyle ikke er ferdig utviklet før barnet er rundt 5 år og hodet til små barn er 25% av kroppsvekten (7% hos voksne). jenta mi er sterk, dagen etter hun var født lå hun på magen å løfta hodet sitt selv, men har ingen planer om å snu henne før hun er rundtom 5 år

Får håpe denne fyren ikke kræsjer mens ungen han sitter på...

MetteJ skrev:
Står det er 6 kommentarer der men jeg får bare sett en og jeg går utifra at det er den du mener:P  hvorfor får jeg ikke sett alle da?:S

Så mye som det har vært forsket på sikring av barn skulle man tro at det går opp ett lys for folk. hjelper ikke hvor sterk en unge er i nakken når nakke og ryggsøyle ikke er ferdig utviklet før barnet er rundt 5 år og hodet til små barn er 25% av kroppsvekten (7% hos voksne). jenta mi er sterk, dagen etter hun var født lå hun på magen å løfta hodet sitt selv, men har ingen planer om å snu henne før hun er rundtom 5 år

Får håpe denne fyren ikke kræsjer mens ungen han sitter på...

Du må trykke på "6 kommentarer til";)

Bouncing buttplug skrev:

Står bare "6 kommentarer" og når jeg trykker på det kommer det opp at jeg sortere kommentarene kronologisk osv:S får ikke sett alle... står også "Legg til en kommentar"

Snakk om å være blåst!!! 

Det er liksom ikke noe å diskutere om fremovervendt er tryggere enn bakovervendt, for det VET vi at det ikke er! Forovervendt bilsete beskytter 50-60%. Bakovervendt beskytter 90-95%. Valget er enkelt! 
Er greit å være sta, men å være så sta at du faktisk risikerer livet til ungen din bare for å stå på prinsipper, vel da er du bare DUM! 

MetteJ skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Står bare "6 kommentarer" og når jeg trykker på det kommer det opp at jeg sortere kommentarene kronologisk osv:S får ikke sett alle... står også "Legg til en kommentar"

Åååh, du mener den øverste du, ja scroll ned til Robert et eller annet. Det er der det begynner:P

Labambie skrev:
Snakk om å være blåst!!! 

Det er liksom ikke noe å diskutere om fremovervendt er tryggere enn bakovervendt, for det VET vi at det ikke er! Forovervendt bilsete beskytter 50-60%. Bakovervendt beskytter 90-95%. Valget er enkelt! 
Er greit å være sta, men å være så sta at du faktisk risikerer livet til ungen din bare for å stå på prinsipper, vel da er du bare DUM! 

Helt enig!

jeg blir helt matt jeg...vet liksom ikke helt hvor man skal begynne med en sånn fyr? har hatt sånne diskusjoner før, og jeg VET da for en gangs skyld at jeg har rett, men må likevel finne meg i skjellsord fra ende til annen. og det er MANGE som han fyren her altså, nesten flere sånne er det er hysteriske (i posuitiv forstand) bv-damer som oss her inne, enda så mange vi er! SKREMMENDE!

"Bakoverlent". Haha. "Min unge sitter fremoverlent for da blir han så utadvendt og lærevillig". Ko-koo?

KristineBirgitte skrev:
"Bakoverlent". Haha. "Min unge sitter fremoverlent for da blir han så utadvendt og lærevillig". Ko-koo?

Ko-koo ja....

Oi, jeg blir helt matt! emoticon

Bouncing buttplug skrev:

MetteJ skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Åååh, du mener den øverste du, ja scroll ned til Robert et eller annet. Det er der det begynner:P

Nei helt nederst på siden, han R L fyren, ser hans kommentar men ikke de andre:S virker som siden prøver å laste men det går ikke, kan kanskje ha noe med at jeg er på nett via sim kortet til mobilen min

har skjedd andre plasser også dette, at jeg ikke får se alle kommentarer eller at jeg  ikke får se hele kommentaren

Liker spesielt godt hersketeknikken hans.

"lille frøken" bla bla bla.

Back
Topp