si meg

~Purpalicious~

Gift med forumet
Er det bare jeg som ikke har fått eller er gravid på nytt??
Flere som har enebarn ennå?

Ikke at jeg ønsker meg en til altså, jeg vil, men ikke sambo. Lurer på når han snur på flisa[8|]

her har vi fått en til:)

håper dere finner en løsning som dere begge er fornøyde med. er jo kjedelig om du veldig vil ha flere og ikke han.. du mangler liksom et barn du har lyst på, samtidig som en ikke kan tvinge noen til å få flere enn de vil heller...

Du er ikke alene. Jeg har kun ett barn. Samboer har tre.. så da sier han stopp. Jeg skulle veldig gjerne hatt en til.[:(] 

vi har bare tonje[:)]
siden jeg har slitt med fødselsdepresjon så var det ikke aktuelt å forsterke den med enda et svangerskap/barn.
Nå gifter vi oss i juni også regner jeg med å bli gravid etter dette. så blir jo over ett år til enda før det blir lillesøsken i hus.

Linnea er enebarn ennå..... men har lyst på en til...bare ikke helt ennå! Håper dere blir enige med tiden[:)]

Kjenner at det ikke haster med nr 2 ennå da. Koser meg masse med isabell og hun krever en del da, selv om hun er veldig selvstendig allerede[:D]
Men krysser fingrene for at sambo snur etterhvert da. Regner med det da[:)]

vi har jo Emilie fra før, hun er nå snart 6 år [:D][:D]

Har ikke fått eller er gravid etter Tobias nei [:)]

Men er inne på planlegging [:D][:D][:D]

Håper at det sitter en spire til om ikke så altfor lenge [:)][:)][:)]

Savner gradivitet og småbarnstiden [:)]

Vi har jo ikke enebarn, men har ikke fått flere etter guttene. [;)][:D]
Vil gjerne ha flere, men ikke ennå. Jeg vil bli ferdig med studier først. Så kanskje om 2 år..? [:)]

Jeg har blitt alenemor, så ikke så rart at ho er enebarn enda[8D]
Men håper det blir noen søsken på ho etterhvert, må bare finne drømmemannen først[:)]

Med en som blir 2 i februar og ei som blir 3 i mars, så har jeg nok!! [:-]

Du er ikke alene om å ha 1.

Her er håkon fremdeles enebarn, men han SKAL få søsken en
gang i fremtiden.

Har nettopp hatt en slankeoperasjon, så har derfor "ventet"
med å få 1 til og må vente i ca 1 år før jeg kan planlegge
noe svangerskap pga lite næringsopptak etter operasjonen.

Kommer sikkert til å være den som kun har ett barn lengst av alle oss inne, for jeg skal ikke ha før jeg er ferdig utdanna og har jobba en stund innenfor det feltet jeg er utdanna innen. Dvs at snuppa antagligvis er 8-9 år før det blir flere barn på meg [8D]

ORIGINAL: Nawroz

Kommer sikkert til å være den som kun har ett barn lengst av alle oss inne, for jeg skal ikke ha før jeg er ferdig utdanna og har jobba en stund innenfor det feltet jeg er utdanna innen. Dvs at snuppa antagligvis er 8-9 år før det blir flere barn på meg [8D]

Ja du er vel ganske ung ennå[:D], deilig å ikke ha noe press pga alder.

ORIGINAL: Marken76

ORIGINAL: Nawroz

Ja du er vel ganske ung ennå[:D], deilig å ikke ha noe press pga alder.

Jepp, veldig deilig å ha gooood tid på seg [8D]

Back
Topp