Si ifra til forelder om sutrete barn på bussen

Man må tåle at slitne barn sutrer på bussen. Men jeg hadde også blitt irritert om moren bare satt med telefonen og barnet ikke fikk noe oppmerksomhet. Hadde nok heller vinklet det på at det er synd på ungen, enn at det er plagsomt for medpassasjerer. Backet du ikke henne opp?

Sent from my iPhone using BV Forum

Man må tåle at slitne barn sutrer på bussen. Men jeg hadde også blitt irritert om moren bare satt med telefonen og barnet ikke fikk noe oppmerksomhet. Hadde nok heller vinklet det på at det er synd på ungen, enn at det er plagsomt for medpassasjerer. Backet du ikke henne opp?

Hu starta rett før jeg skulle av, så jeg fikk ikke gjort så mye... Men hørte det var flere rundt som reagerte, så regner med at hu fikk støtte (med tanke på hvordan mor reagerte) :-)

Her synes jeg moren bør utvise mer forståelse. Å vise hensyn ser ut til å være en kunst som er på vei i glemmeboka.

Barn er barn, tenker nå jeg. Hva hjelper det og si ifra til forelderen? Om barnet er trøtt og slitent er det ikke alltid så veldig mye som hjelper. Kjøp ørepropper;):p

Tenker at begge kanskje kunne styrt seg her?

Back
Topp