Si en ( eller flere).....

smurfemor

Elsker forumet
ting dere er fornøyde med i barnets/barnas barnehage

Jeg har ikke barn i barnehage selv (ennå), men så hyggelig med en positiv barnehagetråd

Personalet er utrolig flinke og hyggelige. De vet hva barnet har vært med på i løpet av dagen. Man blir alltid pratet med, og de tar barnet mitt på alvor. 

* dei har eit par fantastiske assistentar på basen til ungane
* flinke til å dokumentere det dei gjer, tar ofte bilete og printer ut og heng på tavla i garderoben allerede same eller neste dag
* supert uteområde med fjell/berg, skog og bærbuskar (både ville og "tamme"), i tillegg til dei vanlege leikeapperata
* dei er veldig flinke til å sørge for at beskjedar om barnet når alle som har behov for å vite om det
* blide og omgjengelege, slår gjerne av ein prat om det er roleg ved henting

De ser barnas behov, fordi de har tatt seg tid til å bli kjent med de.
Føler virkelig at de kjenner MINE barn når jeg snakker med de, og det er betryggende.

De overkjører oss aldri, men møter oss med respekt og forståelse om det er noe som tas opp.

Utrolig fornøyd med barnehagen :)

De kommer og møter oss i gangen hver morgen.

De er også i gangen ved henting og forteller hva ungene har gjort i løpet av dagen.

De er skikkelig flinke til å gi tilbakemeldinger, og på foreldresamtalene hører jeg at de kjenner barna godt, og at de følger godt med utviklingen deres.

De ansatte er kjempehyggelige og gjør en god jobb.

Vi har et veldig godt samarbeid.

Har faktisk ikke en eneste ting å utsette på barnehagen...

Takk for alle svaremoticon  Jeg jobber selv i barnehage og skal ta med alle svarene i jobben min slik at vi som barnehage kan bli enda bedre 
Må og si at det er godt å høre folk som er fornøyde med barnehagen til barna

Kjempe koselig folk som jobber der
De er flinke med Tuva og alle andre barna.
Er veldig glad for at de fokuserer på dans, sang og musikk
De er veldig gode på tilbake meldinger
Forteller meg hver dag om hva de har gjort på den dagen
Følger opp om jeg gir beskjed om noe

Og mye mye mer :) Er veldig glad jeg har fått begge jentene inn i den bhg... Sofia begyner neste uke :O

Den er splitter ny og moderne med masse fine løsninger (stod ferdigbygger februar i år)...
Stort sett fantastiske ansatte (veldig fornøyd med ped.leder og assistenter på avdelingen til David i hvert fall)!
De tar seg tid til å snakke og fortelle om dagen til hvert enkelt barn og involverer seg i alle barna på lik linje...

Da vi kom tilbake fra 3 uker ferie løp David inn og kastet seg i armene på ped.leder. Helt tydelig at han var glad for å se henne igjen. Var nesten så både hun og jeg felte en liten tåre da;D  

Oi, hva er det jeg ikke er fornøyd med, spør jeg da.. :p

- De ansatte møter oss i gangen hver morgen, spør om hvordan natta har vært (har en som er oppe annenhver time) og får oss til å føle oss velkomne fra første stund
- De har god kontakt med ungene, dette er folk som veit hva de driver med, og forguder barna våre, på en sånn måte jeg syns at barnehageansatte skal
- Flinke til å opplyse om ting som skal skje, har skjedd osv på ukeplaner, i tillegg henger det ei tavle i gangen med hva de har gjort denne dagen..
- Bilder som tas vises på digital fotoramme i gangen, koselig å se hva barna gjør om dagen, spesielt hvis det skjer noe litt ekstra (som tur osv)
- Ved dagens slutt blir en ansatt SOM OFTEST med ut i gangen, for å fortelle om soving, spising, og andre ting som er spesielt med mitt barn, noe jeg syns er veldig greit..
- Gjør sitt ytterste for å både tilrettelegge og samarbeide med oss hjemme, sånn at alt går på skinner
Jaa.. jeg kunne fortsatt i det uendelige! Jeg elsker barnehagen til mini, og forventningene til en evnt. ny barnehage er ekstremt høye..

Fantastisk Ped.leder i minis gruppe. Virker som hun oppriktig bryr seg om hva som skjer i livene våre. Jeg er student ( mini går i studentbhg) og når hun kom tilbake etter ferien spurte hun meg om hvordan det hadde gått med den eksamenen i makro som jeg gruet meg til. Hun har 18 barn/foreldre å forholde seg til, så at hun husker noe sånt er utrolig bra.
Hun er alltid flink til å oppdatere meg om hvordan mini har oppført seg i løpet av dagen (
ikke om han har vært "snill", men hvordan det virker som han har det inni seg), og virker som hun har god kontroll. Hun er skikkelig hjertevarm, om du skjønner.

De har ansatt to mannlige assistenter i sommer, noe som mini setter stor pris på.

De har utrolig bra mattilbud. 250 kr i mnd for all mat, drikke. 
De lytter til mine ønsker. Da jeg er alene så syns mini det var vanskelig da de snakket om famile som "mamma, pappa, barn". Jeg nevnte dette i barnehagen, at noen ikke har det sånn, men kanskje har en bonusforelder som også er glad i dem. Da tok de opp det som tema på neste samling.
De er i det hele tatt veldig lydhøre.

Nå skal det sies at jeg er en mamma som snakker med barnehagen om de tingene som opptar mini og som foregår i hans og mitt liv. Jeg tror at det er viktig for bhg å få info om slikt for å kunne gjøre en god jobb. 
Virker som det er alt for mange som bare henter og leverer uten å ta seg tid til å prate om de tingene som skjer på hjemmebane. 

Jeg er fornøyd med alt :D

- De møter oss smilende hver dag i gangen, så fremt ikke de er meget opptatt med noe :)
- De tar virkelig godt vare på barnet mitt, og de har mange fine ting å si hver dag.
- De er ærlige, forteller oss hva de mener
- De hører på hva vi ønsker, og hvordan vi vil ha det. Tenker ang. bleieslutt, soving, spising.
- De har orden på stort sett alt, og de holder godt orden i saker og ting, jeg liker at ting taes godt vare på. Klær, sko, vogn, poser osv.. 
- De kan slå av en prat om alt mulig om de har har tid
- De lager mye ting sammen med barna, og ingenting er "voksenlaget", de har gått ned på de minste sine muligheter til å lage ting. Det er jeg virkelig glad for. De maleriene og påske/julepynten jeg har fått er meget enkel, men det er MITT barn som har laget det.
- De har et fantastisk flott uteområde, et naturlig et. Masse sko, ulent terreng osv. :) 
- De voksne på den andre avd. vet også mye om hva mitt barn har gjort denne dagen, og kan også slå av en prat.
- De dokumenterer det meste de gjør med bilder, og legger dem inn på ei digital fotoramme i gangen.
- Barnehagen har et godt mat tilbud.
- De har gode rutiner, mye utetid og de har det moro. 
- De ansatte viser at de trives i jobben sin.
- De har orden på papirer og andre beskjeder.
- De har sånn "dagen i dag" lapp, som henger i gangen. Alltid moro å lese. 
- Mnd. brev hver mnd. som er super, med bilder og mnd.plan for hver dag.

Ja, jeg kan holde på i evigheter :D Er kjempe fornøyd :D

jeg var super skeptisk i begynnelsen og veldig "hårsår" men har enda ikke funnet noe jeg syns er dumt.

jeg er så fornøyd med personalet,som jeg syns er det viktigste.Og at de gjør jobben sin.

Har vert noen episoder med småting,men man kan ikke forvente noe annet med så mange barn på en plass.

Jeg er veldig takknemmlig for bhg vår.
Det er folk som har flyttet til en bhg nermere dem,men som har komt tilbake for barna ikke trivdes så godt i den nye.

Jeg forteller de ansatte hver dag hvor viktig jobb de gjør og hvor flinke de er.

Hver dag når vi kommer så roper en av de voksne: "Der er A***!!" Også blir alle barna glade når vi kommer inn ;)
Ungen min er en av "poppisunga", for hu er en av de to minste, og hu ler av alt de store barna gjør. Hehe.

Og når vi henter henne så er vesla alltid med en voksen, og vi får høre hvor mye hun har spist, hva hun har gjort, om noe har vært leit og hvor mye hu har sovi.

Vi elsker barnehagen vår, de er alltid hyggelige og blide å snakke med. Og de gir oss gode råd, og det er kjekt når dette er første gang vi har en liten en i barnehage :P

Back
Topp