Si det på facebook?

Jeg også kommer til å skrive ett eller annet på facebook, MEN en god stund til enda ja...skal ALDRI i verden legge ut ultralydbilde iallefall, DET bli bare for dumt!
Tenker på å ta bilde av snuppa mi med t-skjorta hvor det står at hun skal bli storesøster på [:D]

Jeg hadde ingen planer om å si det på facebook, men plutselig kommenterte ei venninne av meg statusen min "lykkelig OG i dårlig form....er du gravid?!" og plutselig var det 20 flere kommentarer. Da sa jeg først at jeg måtte da få være lykkelig og syk en dag uten å bli smelt på tjukka [:D][:D] men så tikket meldingene inn på tlf. da måtte vi fort informere resten av slekt og venner og neste dag så skrev jeg " jeanette er glad :) i både kjæresten og nurket" [:)] og nå blir jeg rent ned av mld [:D] 

Hihi så søtt!!!! Er det ikke litt morsomt også da???? [:D][;)]

ORIGINAL: Marit 83

Jeg også kommer til å skrive ett eller annet på facebook, MEN en god stund til enda ja...skal ALDRI i verden legge ut ultralydbilde iallefall, DET bli bare for dumt!
Tenker på å ta bilde av snuppa mi med t-skjorta hvor det står at hun skal bli storesøster på [:D]

Hvorfor er det dumt å legge ut UL bilde?[8|]

synes det er kjekkt med facebook, og man velger jo selv med hvem man deler det. Min profil er bare tilgjenglig for mine venner.

Sist jeg var gravid hadde jeg en sånn veldig fin svangerskaps ticker på facebook, men finner den dessverre ikke igjen. Skulle gjerne har hatt den igjen i profilen

Og der oppdaget hun som skal bli storesøster det... "Halvsøster" blir det jo... Så da sprer det seg fort!!! [8D]

Haha, koooselig! :)
Synes det er søtt jeg! [:D]

Sånn svangerskapsticker har jeg også lett etter, men finner ikke.. Rop ut om noen kommer over da? [8D]

Lilypie (den du har) har sånn link til facebook.. Men jeg fikk det ikke til... [8D]

ORIGINAL: Grete71

Lilypie (den du har) har sånn link til facebook.. Men jeg fikk det ikke til... [8D]

Hehe, ikke jeg heller! [8D]

har lagt ut igjen nå på teksten under bildet på profilen.
"gleder oss til mars;)" står det.
tok vel ikke så mye mere enn et min før noen begynte å kommentere det.
men nå vet i alle fall alle det, så da kunne jeg skrive det på facebooken[:D]

ORIGINAL: Cameleon

Hehe, ikke jeg heller! [8D]

Vi får høre med mammamilla på november 2009. Hun har det. [:)]

nei, det var ikke den som jeg brukte på facen. Det var en annen med en baby i en bobble. Synes den var råflott, men finner den ikke igjen

"Sniker meg til å svare.
Jeg fant min under boxes og så trykket jeg på den der rediger knappen i høyre hjørne på ticker-boksen og valgte flytt til wall-tab eller noe i den duren. "

ORIGINAL: addi

nei, det var ikke den som jeg brukte på facen. Det var en annen med en baby i en bobble. Synes den var råflott, men finner den ikke igjen

Ja, var en slik jeg tenkte på! De er kjempe fine!

ORIGINAL: Ida123

ORIGINAL: Marit 83

Hvorfor er det dumt å legge ut UL bilde?[8|]

Fordi det er en skapning som ikke er kommet til verden engang og ett ultralydbilde er ganske så privat synes jeg [:)]

fant tickeren igjen her http://babystrology.com/tickers/ men få den ikke på profilet som sist

Back
Topp