Si det på Facebook?

jupp! Jeg posta et forsidebilde med bilde av ei bolle i en ovn, med teksten «Ferdig stekt mot slutten av august»..:P
Dette var da alle de nermeste venner og familie visste om den lille som skal komme, og jeg synes det er like greit å legge det ut der og «si det selv», enn at det blir gående rykter og folk er usikre på om jeg begynner å bli feit eller om det er en babymage.. :) gidder ikke at det skal bli noe «snakkis», og at ingen tør å spørre :)..

Skrev det på FB de to andre gangene jeg har vært gravid. men denne gangen tror jeg at jeg ikke kommer til og skrive noe. Sikkert fordi jeg er bare 21 og venter nr3 allerede, er litt redd for negavtive kommentarer. Så tror jeg ungår det denne gang. Men man vet aldri, kansje jeg bytter mening ettervært ;)

Ikke posta det på facebook, nei... Gjør det kanskje etter oul, får se:) posta det nok før med de to andre.

Tenker ikke skrive noe før utover sommeren.

Vi har ikke gjort det nei. Har noen venninner som har brukt fb som enslags "gravid blogg" så jeg fikk litt nok av slike statuser en periode.. Så jeg kommer nok ikke til å si noe før det nærmer seg termin tenker jeg, hvis jeg i det heletatt kommer til å si noe.

Back
Topp