Si det på Facebook?

Plink

Glad i forumet
Det blir litt feil for meg.. Hvertfall så tidlig i graviditeten. Det er noe annet når alle rundt oss vet det. Syns fb blir så veldig offentlig siden man ofte er 'venner' med både kolleger og folk man ikke snakker med ellers (gamle klassekamerater osv). Hva med dere andre? Har dere offentliggjort det på fb ennå?

Nja, tror mannen har litt lyst, men jeg er litt mer reservert... har ikke behov for at «hele verden» skal vite det. Han må i hvert fall vente til etter oul i mars. Det er ikke så mange på vennelista hans som kjenner meg og ikke allerede vet det uansett...

Her skrev jeg ingen kunngjøring sist, men det gjorde sambo. Han er litt mer restriktiv med hvem han har som venner, mens jeg bruker facebook mye til nettverksbygging i jobb osv, så mange av de jeg har der har ikke behov for å vite at jeg er gravid tenker jeg. Skrev vel i oktober (termin i desember) at jeg skrev at det var typisk at jeg var gravid og dårlig akkurat når favorittbandet var i området.. Så da fikk jeg noen "hvaaaa? Er du gravid?" men det var vel omtrent det eneste jeg skrev tror jeg :-) Blir nok ikke noe denne gangen heller, sambo skal ta bilde av gutten vår med genseren med påskriften "Inne i min mors mave, ligger en liten gave.. Jeg skal bli storebror" og bruke som profilbilde (på tide å bytte profilbilde, for forrige profilbilde er av han i full operasjonsstuehabitt ved keisersnittet mitt) :)

Min samboer slapp nyheten på sin profil etter 12- ukerskontrollen. Han var så stolt at han bare måtte. Det ble sagt på en hyggelig måte, og vi fikk over 200 tilbakemeldinger fra folk på boka. Veldig koselig.

Trur ikke jeg kommer til å gjøre det. Er ikke så åpen av meg, så hvis folk ikke spør meg lar jeg være å fortelle. De nærmeste vet jo selvfølgelig, men har sagt til dem også at det ikke er demmes oppgave å spre nyheten, hvis det er noen som lurer på det kan dem heller spørre meg.. Da vi venta gutten haddr sambo fortalt til alle, det irriterte meg veldig. Nå har jeg sagt at han ikke trenger å løpe rundt å fortelle, ihvertfall ikke før man kan se det. Virker sikkert prippen og sær, men jeg som sagt er ikke så åpen! :p

Jeg har gjort det offentlig på facebook :) Ser ikke noe negativt i det. Har det slik at kun nærmeste venner og familie som ser hva jeg skriver..så sånn sett visste de fleste det før facebook. Barnefar har ikke gjort noe ut av det..men er mest fordi ingen i familien hans vet om det ennå. Når det er gjort så kommer det sikker noe fra han også :D

Her blir det ikke skrevet noe på fb

Jepps! Jeg la ut bilde av lillesmurf i uke 11. Da visste alle de nærmeste det, så da klarte ikke jeg å la være å annonsere det :p hehe

Blir nok skrevet noe på fb etter o.ul tenker jeg :) men først må alle de nærmeste få vite det. Ikke alle som vet det enda så :)

Har ikke skrevet på fb nei.
Men dere, er det ikke slik at vi ser andre sine statuser om våre venner kommenterer det? Jeg ser vertfall at mine venner kommenterer til folk jeg ikke aner hvem er. Ser bilde, status og alle kommentarene men har ikke mulighet til å kommentere selv..

Vi fortalte først de nærmeste også la vi ut bilde på Facebook etter ultralyden ved 12 uker. Vi syntes det var koselig vi da:-)

Har ikke skrevet på fb nei.
Men dere, er det ikke slik at vi ser andre sine statuser om våre venner kommenterer det? Jeg ser vertfall at mine venner kommenterer til folk jeg ikke aner hvem er. Ser bilde, status og alle kommentarene men har ikke mulighet til å kommentere selv..
Det kan man enkelt ordne på innstillinger. Så kun de du er venn med ser statusoppdateringene dine

Jeg har anonsert de to andre etter oul så blir nok sånn også denne gangen :)
Har en del venner i utlandet som jeg ikke snakker med jevnlig og da er det greit at de også får vite det før babyen kommer, ellers vet alle jeg møter det nå :)

skal prøve meg på en nedtelling til terminen når det er igjen 14 dager til forventet nedkomst, meeen sist jeg var gravid gikk det bare to nedtellingsdager så var hun ute, såeh jadda;) de som vi har vanlig omgang med vet det nå, å gubben sier det vel på jobb snart tenker jeg ,9 fb er litt for upersonlig etter min mening ihvertfall.. har ikke bilde av snuppa mi der heller, bare hesten og meg selv, og andre interesser..

har ikke skrevet noe om det på fb enda, venta til etter ordinær ul sist og kommer til å gjøre det denne gangen og.. stort sett de fleste vet det nå, men ikke de fra skolen og slikt.. la ut gravidbilder etter uke 20 også.

skrev på fb etter ultralyd :D

Gjorde det etter UL sist. Men denne gangen er jeg ikke så sikker på om jeg vil gjøre like mye ut av det. Føler for å dele mindre, og ganske lite av meg selv. På en annen side er det jo fryktelig kjekt å lese andre sine sånne budskap på FB :)

Sist skrev jeg ingenting om det før termin tror jeg. Har ingen planer om å gjøre det denne gangen heller. Min familie og venner vet det så da orker jeg ikke å annonsere det for alle og en værmann :)

Back
Topp