si deres mening!

GreteRenate88

Glad i forumet
Har dere hørt noen som har valgt det motsatte kjønn som forlover før? Hva synes dere om det? Går det an å velge det motsatte kjønn? Jeg og typen hadde nemlig diskusjon i dag og kom innpå temaet bryllup. Da kommer han med den at siste eksen hans(som han kjøpte dette huset sammen med og som han kastet på dør) skal få være en av forloverne hans(han vil ha flere). Jeg sa at det er ikke aktuelt at det trynet skal få sitte ved siden av han under vielsen. (jeg har ikke så mye til overs for henne) da kom han med at da blir det ikke noe bryllup. Ble helt sjokkert jeg. Hva synes dere om saken?

Nei, nå er i grunnen jeg ganske så liberal da.. Men DER er jeg enig med DEG altså.. Det passer seg ikke.. Syns jeg! Huffameg.. og dessuten, det er jo DEG han vil gifte seg med, så skjønner ikke vitsen med at han krangler om det, han må vel forstå at det blir rart og ekkelt for deg?

Kjenner ingen som har gjort det men om jeg hadde hatt en bestevenn som var gutt så kunne jeg kanskje valgt han. Men altså.. IKKE eksen!!! Han kan vel ikke velge eksen sin som forlover??? det syns jeg var veldig rart.. Hadde ikke jeg godtatt!!!

Syns også det holder med en forlover men kjenner fler som har hatt to..

Unnskyld meg men hva f...har xen å gjøre i det bryllupet?? Og som forlover??
Og hva FAEN (unnskyld språket) er greia med at det ikke blir noe bryllup om ikke xen får være forlover??
Hadde min sagt noe sånt til meg hadde han fått et tupp i ræva og beskjed om å dra til helvete! Og bryllupet kunne han bare ha sett langt etter!

Ang det å ha forlover av det motsatte kjønn har jeg vært inne på tanken selv. Har selv en kompis som har bedt meg være forlover om han noen gang kom til å gifte seg:) Og det syns jeg både er morsomt og utradisjonelt:)

Men x????? At han i det hele tatt vurderer det ...Nei noen ganger kan man begynne å lure på hvor disse mannfolka kommer fra!

JA, jeg er enig i de over her. Sitter her og er ganske så sjokkert! Det er så bak mål å kreve å ha en eks-kjæreste til forlover. En venn hadde jeg godtatt, men en eks... å nå nei, spesielt når du ikke synes noe om henne. Det er jo også din spesielle dag, tenker han ikke på det?

Enig med de andre her. Kan ikke se noe problem med å ha forlover av motsatt kjønn, men synes absolutt ikke en eks skal ha den rollen.
I utgangspunktet så blir det jo ofte litt rart å ha ekser med i bryllupet i utgangspunktet, men er de med så bør de vel ikke ha noen sentral rolle. Denne dagen skal fokuset være på brudeparet.

Om det ikke blir noe bryllup uten eksen hans så har dere kanskje noe å prate om...
Såpass burde han jo forstå at det er du som teller og ikke hun!!

Takk for at dere støtter meg i saken! Men et bryllup kan nok jeg se langt etter! :-( kjente jeg ble knust da han sa dette til meg!

Ex n som forlover...no way!

Jenter! Jeg er så glad! Alt var en misforståelse!:-) det var et annet navn han sa egentlig men lignet på det jeg trodde han sa. Er så glad nå!

Godt å høre!! Begynte virkelig å lure på åssen type du har finni deg.. hehe..

GreteRenate88 skrev:
Jenter! Jeg er så glad! Alt var en misforståelse!:-) det var et annet navn han sa egentlig men lignet på det jeg trodde han sa. Er så glad nå!

Haha, jammen godt det bare var en misforståese. Jeg begynte å lure på hva slags tulling det var du hadde rota deg borti. emoticon

Hehe. Skjønner godt at du ble lei deg. Godt det bare var en misforståelse da. Greit nok med en ex som forlover om dere hadde vært veldig nære venner, men hehe.. aller helst ikke altså!
Lykke til under kirkeklokkene da når den tid kommer :)

Back
Topp