si deres mening om

Farlig gode.....[&:]

Bruker det til bensin og sånt (statoil masterkard) og det går helt greit.

Hater de. Vi har 3 stk. Har brukt det ene[:'(] Vi bruker det kun til nød,men har vært en delnød de 2 siste mnd[:'(]

Kjempe fint å ha. [:)]
Bruker det til å sjekke inn på hotell så ikke deler av kontoen min blir "fryst", betaler alltid med brukskontoen når jeg sjekker ut.
Genialt på reise pengene er mye bedre sikret i masterkard enn visa. Har alltid pengene klar til innbetaling av regningen når vi kommer hjem.
Så lenge en bruker kortene ut fra økonomien går det helt fint.

ORIGINAL: Tammis

ORIGINAL: *Trønderpia*

KREDITTKORT!!

Glad jeg ikke har det. Har banna på at jeg aldri skal skaffe meg det heller. Liker å spare penger til ting jeg ønsker meg jeg. Mer stas da.

Enig[:)] 

fryktlig dumme greier!

hahah dere har jammen ikke mye selvkontroll om dere ikke klarer å la være å bruke et kredittkort!
jeg har mastercard, brukte det på ferie i utlandet, genialt og enkelt. hun jeg reiste med hadde vanlig bankkort og det ble avvist flere plasser..bruker det ikke til vanlig, har nå nok penger på det vanlige kortet til at jeg ikke bunnskraper meg og må over på masterc.. men er vel forkjellig fra person til person..

har ikke hatt det og vil aldrig ha det heller!

Bruker ikke penger jeg ikke har[;)]

for no  MØKK[:@][:@][:@]

ORIGINAL: lykkelig..

aldri hatt og kommer heller ikke til å ha det noen gang...

Vi har aldri hatt det, men nå skal vi bygge hus så nå vurderer vi å skaffe oss et. Det er jo greit når vi skal ut og handle store ting...

Og så er det jo ikke dumt å ha med som sikkerhet på ferie.

Jeg bruker det noen ganger om jeg ikke vil tømme min egen konto og det er få dager til lønn!!
Tror det har skjedd 2 ganger.. hatt det i snart 8 år... MEN det vi bruker det på er å bestille turer og sånt.... da har vi reiseforsikring via mastercard også... syntes det er lurt...Betaler jo alltid når regninger kommer, er jo ikke det at vi ikke har pengene! Men kjekt å få med reiseforsikring, og også ha i lommeboka både i innland og utland hvis visakortet ikke skulle virke :)

ORIGINAL: lillemæ

Love my gold mastercard!![:D]

Neida.. Prøver å ikke bruke der for mye.. Men er godt å ha når kontoen er tom og man må ha bensin og mat.
Har aldri brukt det til annet enn det. Drar ikke på shopping med det for å si det sånn...

samme her...

en sjelden gang shopping på meg da,, men klarer alltid å betale tilbake[;)]

Back
Topp