shredder girls

Sha

Forumet er livet
ja da var det en ny dag og en dag nermere dag 30 [:D]
hvordan går det med dere? er dere støle? må dere ta pauser?
kjenner dere noen forskjell? [:)]
i går kjente jeg det var litt lettere, og jeg er ikke fullt så støl i dag så jeg håper på en god økt nå[:)]
pappa kom akurat å henta mini for en liten trilletur, så da skal jeg sette i gang og svette her[:D]

Det var mye bedre i går, var ikke støl lenger da, så håper på at det er ENDA bedre i dag [:D][:D]

Kjenner jeg er litt stolt over at jeg skal ha med laptopen på hytta i helga for å trene [8D]

ORIGINAL: Babelle

Det var mye bedre i går, var ikke støl lenger da, så håper på at det er ENDA bedre i dag [:D][:D]

Kjenner jeg er litt stolt over at jeg skal ha med laptopen på hytta i helga for å trene [8D]

DÆVEN! det er ikke dårlig!!!![:)] ja det må jeg si! skikkelig sprekt!

ORIGINAL: Sha

DÆVEN! det er ikke dårlig!!!![:)] ja det må jeg si! skikkelig sprekt!

om jeg ikke gjør det så detter jeg helt ut tror jeg, så MÅ [8D]
Men så er jeg jo skikkelig inspirert nå da, skal jo bli MILF [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Sharon

Kunne ønske man ble milf av å spise usunt[8D]

Er det samme treningsprogram, eller forskjellig hver gang?
Har skjønt at det er 3 nivåer lissom, men trener du likt innenfor de 3...skjønte dere det?

du e så søøøøt når du må ha aillt inn meee ei bittebittelita skje[8D]
Det e samme treningsnivå du kjøre på 1 nivå.. ailltså 10 daga me ett program, 10 daga me ett nytt program, også 10 daga på siste programmet[;)]

DA e æ færdi for dagen!![:D] Går egentli vældi greit!E'kke støl længer og det jælpe på.. men slit som f... me balansen på deinn eine øvelsen så bli nånn ufrivillige "pausa"[8D] og slit fortsatt på siste styrkeøvelsen... æ e så sliten i arman at æ trur æ ska dø... men æ bit sammen tenner'n og tvinge hender'n opp[8D]

Ferdig jeg og [:D] halvveis på første level!!

Gleder meg til å trene i kveld[:D]
Klarte ikke full intensitet i går for jeg hadde så syyykt hodepine, men er stolt over at jeg faktisk trente forde!
Ikke støl i dag, så da blir det full fart i kveld!

ORIGINAL: Longsen

Litt støl i armene, men det kommer seg [:)]
Idag blir det nok en økt etter jobb i kveld [;)]

Men jeg gleder meg til å se om det virker....men har ikke vært så altfor flink i matveien[:-]

gjør itj nå endringa i matveien heiller æ [8D] satse på at d funke litt læll.. spise jo itj suuperusunt så!

ORIGINAL: tuppa86

Litt støl i armene, men det kommer seg [:)]
Idag blir det nok en økt etter jobb i kveld [;)]

Men jeg gleder meg til å se om det virker....men har ikke vært så altfor flink i matveien[:-]

gjør itj nå endringa i matveien heiller æ [8D] satse på at d funke litt læll.. spise jo itj suuperusunt så!

Har spist sjokolade hver dag jeg [X(]

Da er jeg ferdig for i kveld.... men et spm...hvor mange kg har dere på vektene deres?

jeg har 1 kilos

Da er jeg ferdig for i kveld.... men et spm...hvor mange kg har dere på vektene deres?

jeg har 1 kilos

oi, har 5 kg jeg

OJJ!! haha! ja da får du jo trent godt[:D]
jeg er ikke så trent så min personlig trener kompis anbefalte meg å starte med 1

æ har 1.5 kg[:D] e'kke 5 kg vældi my Longs'n ?[8D] koss du klare d??

Helt ærlig, så er jeg en gammel håndballspiller[;)]
Men jeg sliter litt på den du tuppa86 snakket om[;)][:D]
den er litt tung med 5 kg ja

haha.. ja æ heill på å døøør me 1.5kg dær lisom[8D]
Men ska sies at æ har nok klart eindel tynger på ainner øvelsan da... men æ har itj nå tynger einn 1.5[8D] Trur sambo ska fiks nå tynger te mæ te uka..men tru'kke æ bynne me d før på nivå 2[;)] Tar væll strake armhevinga å du??[8D]

Men ska sies at æ har nok klart eindel tynger på ainner øvelsan da... men æ har itj nå tynger einn 1.5[8D] Trur sambo ska fiks nå tynger te mæ te uka..men tru'kke æ bynne me d før på nivå 2[;)] Tar væll strake armhevinga å du??[8D]

gjør det første runden me armhevinga, åsså tar æ kne på nummer to[;)]
grevinneanhenget ska bort![:D]

æ satse på at d bli bort me kne'an å æ da..hehe..men målet e å klar å ta strake armhevinga i løpet av herre 30 dagan æ[8D]

gjør det første runden me armhevinga, åsså tar æ kne på nummer to[;)]
grevinneanhenget ska bort![:D]

æ satse på at d bli bort me kne'an å æ da..hehe..men målet e å klar å ta strake armhevinga i løpet av herre 30 dagan æ[8D]

knean? har du tjukke kne?[;)]

haha[:D] ja så besætt[8D] satse på at grevinneanhenget forsvinn når æ tar armhevinga me knean neddi da sjøøøøøøh!![8D] jævla trønder som ska kvervuler så jæækli [8|]

herre gud jeg klarer ikke armhevningene på kne heller jeg da[:-] jeg har blitt så ufattelig svak[X(][:D]
jeg må litt ut med rumpa hvis ikke har jeg ikke sjans i havet

herre gud jeg klarer ikke armhevningene på kne heller jeg da[:-] jeg har blitt så ufattelig svak[X(][:D]

Hahaha, samme her [X(]

Hahaha, samme her [X(]

åååh! så bra det ikke bare er meg[8D]

Back
Topp