Har desverre ikke detHar du bilde av dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har desverre ikke detHar du bilde av dem?
Den toppen var kjempe finDe har en egen avdeling for stor størrelser.
Er dessverre der jeg må gå foreløpig.
Kjøpte disse (de har shorts også)
![]()
![]()
Kanskje det er det jeg har gjort feil. Det kommer masse tråder ut av buksene pluss at de er fulle av nupper![]()
Det gjorde dessverre ikke mineMine tåler maskin?![]()
Så dumt daDet gjorde dessverre ikke mine![]()
Ja ro bukser rett i søplaSå dumt da![]()
Kjipt!Ja ro bukser rett i søpla![]()
Ny grunn til å shoppe daKjipt!er jo snakk om en del penger...
Hehe, det er det joNy grunn til å shoppe da![]()
Hvordan er den nederst i bena? Løs, strikk?Jeg fant en joggebukseshorts på Cubus, som går til rundt knea. Samme som de utrolig digge joggebuksene de har, bare at shortsen har to lommer! Elsk! Har kjøpt 3!![]()
Strikk. Ikke så stram! Jeg har store legger og passer fint.Hvordan er den nederst i bena? Løs, strikk?
Den er perfekt for deg KlatremusHvordan er den nederst i bena? Løs, strikk?
Haha, ja jeg får ta en titt på dem ;-)Den er perfekt for deg Klatremus
Er faktisk sånn jeg ser for meg du gå i![]()
Kan jeg få lov til å spørre om det er denne du mener?Jeg fant en joggebukseshorts på Cubus, som går til rundt knea. Samme som de utrolig digge joggebuksene de har, bare at shortsen har to lommer! Elsk! Har kjøpt 3!![]()

Ja, ser sånn ut for meg som det er samme!Kan jeg få lov til å spørre om det er denne du mener?
Er helt forelska i joggebuksene der, så shorts av samme type hadde vært helt perfekt
Vis vedlegget 182175
Ja det er disseKan jeg få lov til å spørre om det er denne du mener?
Er helt forelska i joggebuksene der, så shorts av samme type hadde vært helt perfekt
Vis vedlegget 182175
Ja, ser sånn ut for meg som det er samme!jeg kjøpte i butikk da, så 100% sikker er jeg ikke! Husker ikke navnet fra butikken!
![]()
Tusen takk dereJa det er disse![]()
Kan jeg få lov til å spørre om det er denne du mener?
Vis vedlegget 182175
Ja, ser sånn ut for meg som det er samme!jeg kjøpte i butikk da, så 100% sikker er jeg ikke! Husker ikke navnet fra butikken!
![]()
Oooo, sånne jeg er på jakt etter jo :-DJa det er disse![]()
De ser utrolig gode ut iallefallOooo, sånne jeg er på jakt etter jo :-D
Løp og kjøp!!Oooo, sånne jeg er på jakt etter jo :-D