Takk for mange gode forslag :-D
Gleder meg til shopping nå
Gleder meg til shopping nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips. Den butikken har vi jaJeg har kjøpt noen fine og greie noen på New Yorker, hvis du har den butikken i nærheten av deg![]()
Takk for tips. Den butikken har vi ja![]()
Da får jeg ta en titt ;-)Liker den butikken veldig godt! Masse fint til en rimelig pris![]()
Da får jeg ta en titt ;-)
Ja kan se sånn ut. Har du funnet noe nå mens du har vært på shopping?Er vel jeans shorts som er på moten i år
Egentlig ikke, er ikke det jeg har sett etter dessverreJa kan se sånn ut. Har du funnet noe nå mens du har vært på shopping?
Da får jeg ta en titt ;-)Egentlig ikke, er ikke det jeg har sett etter dessverre
Jeg kjøpte 2 bukser og en topp på LindexDa får jeg ta en titt ;-)
Hvor kjøpte du buksene?
Lindex burde jeg sjekke ja. Har de litt større str der? Har en shorts derifra på meg nå faktisk. Fra i fjorJeg kjøpte 2 bukser og en topp på Lindex
De har en egen avdeling for stor størrelser.Lindex burde jeg sjekke ja. Har de litt større str der? Har en shorts derifra på meg nå faktisk. Fra i fjor
Jeg må også i den avdelingen ;-)De har en egen avdeling for stor størrelser.
Er dessverre der jeg må gå foreløpig.
Kjøpte disse (de har shorts også)
![]()
![]()
Cubus har jeansshortser med OK lengde på.Hva er moten på shorts-fronten nå?
Jeg liker ikke korte shortser, må ha omtrent til knærne. Iallefall ute blant folk![]()
Så er det noen som har sett litt lange shortser i fysiske butikker?
Jeg er avhengig av å prøve før jeg kjøper, så ikke nettbutikk ;-)
Ja det er deOooh! Er det de med høyt liv og fancy knapper? I såfall tror jeg også b-young fører de shortsene, OG har de i nydelig buksemodell på høst/vinter!![]()
Mine tåler maskin?Hvis det er de buksene med 3-4 knapper så er de supergodesynd de ikke tåler maskinvask
![]()
Eller B-young som fører samme merkeDet burde jeg sett på :-D
Trooor vi har Floyd på ene senteret her ;-)