Shorts?

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Ser noen butikker selger shorts til baby. Er det noe man får bruk for? :)
Tenkte kanskje å kjøpe et sett til baby, men der følger det med shorts :p Men vil ha bodyen, den er så søt.. men jeg får kanskje ikke bruk for shortsen da?

Kjøp settet du,er jo bare å legge bort shortsen ;)
Body holder i massevis. Junior brukte ikke shorts før han var 1 år.
Brukte mye sånn hel dress med korte armer og bein da :)

Kan vel bruke det? På kjempevarme dager kommer man jo ikke til å ha mye klær på, så hvorfor ikke body og shorts istedenfor bare body? :) Ungen skal jo ikke ligge i sola, men skyggen kan bli varm den også :)

Kjøp det du:) om det ikke blir varmt bok kan du jo bare ha strømpebukse under;)

Kan vel bruke det? På kjempevarme dager kommer man jo ikke til å ha mye klær på, så hvorfor ikke body og shorts istedenfor bare body? :) Ungen skal jo ikke ligge i sola, men skyggen kan bli varm den også :)

Kan selvfølgelig bruke det,men det er ikke nødvendig å ha shorts utenpå body,det dekker bare 1cm ekstra eller noe :p

Men det kan jo være søtt? :P Tenker at om den likevel følger med et sett man vil ha, så kan man jo bruke det selv om det ikke er nødvendig :)

Jeg er mere for praktisk enn søtt ;)
I tillegg til at det ikke dekker stort mer på beina enn det bodyen gjør så blir det dobbelt lag med stoff rundt rompa,der det allerede er varmt nok med bleie og body.
Vi fikk noen sparkebukser til junior,sånne med vest/skulderstropper og ikke hel arm. Jeg brukte de aldri,for han måtte jo ha en body under uansett og da blir det jo dobbelt opp med stoff og veldig varmt. på høsten og vinteren er det greit,men vi fikk i str som passa midt på sommeren.

kan aldri tenke meg at du får bruk for det. ikke kortarmede bodyer heller. nyfødte klarer ikke regulere varme så godt så de skal ikke ha like lite klær på som eldre barn :) sist fødte jeg i beg av juli og jeg fikk ikke brukt noen sommerklær.

Hadde lett tatt på babyen en shorts hvis det var varmt nok. Min lå ofte bare i bleie, så da kunne han jo hatt på seg en shorts..

Back
Topp