"Shoppingvogn"

Litamor

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Kjøpte ny Emmaljunga Edge duo til frøkna, og er veldig fornøyd med den :0) Men for små shoppingturer og kjøpesenter bruk er den veldig stor, og tar mye plass i bilen. Og nå er vi ikke så avhengig av bagen.. Så nå har vi kjøpe en vogn til, som skal "bo" i bilen. Både mamma og Esther'n er så langt fornøyd :0) Stokke Scoot. Andre som har kjøpt slik type vogn? ImageUploadedByBV Forum1447705592.981711.jpg
 
Fin! Både vogn og jente :) men den kan vel tiltes litt? Litt vel bratt for en såppas liten kropp enda synes jeg.

Har hatt bo i bilen vogn med nr 2. Da en quinny zapp/zapp xtra. Men den solgte jeg og kjøpte emmaljunga nitro city i stedet. Og der får jeg nesten alt jeg trenger :) ofroad trilling og trilling i snø utgår med den da, men der har jeg simo duo :)
 
Fin! Både vogn og jente :) men den kan vel tiltes litt? Litt vel bratt for en såppas liten kropp enda synes jeg.

Har hatt bo i bilen vogn med nr 2. Da en quinny zapp/zapp xtra. Men den solgte jeg og kjøpte emmaljunga nitro city i stedet. Og der får jeg nesten alt jeg trenger :) ofroad trilling og trilling i snø utgår med den da, men der har jeg simo duo :)
Ja på bildet er ryggen alt for bratt, var bare for å få a med på bilde. Ryggen kan legges nesten helt flat :0)
 
Back
Topp