Shoppingtrille

slettet

Forumet er livet
Dere vognfantaster[:D]
Jeg skal kjøpe en shoppingtrille, og aner ikke hva i denne vogn jungelen. Hva anbefaler dere? Ryggen må kunne legges helt ned, den må være ganske så lett, og ikke så dyr! Har sett på Carena Easy, men fått litt delte meninger om den, så på en Ole brum trille på jysk i dag, den virker veldig grei...men noen andre forslag?

Basson har en fin en, ryggen kan legges helt ned. Sånne paraplytriller hjul, men doble, og de fremerste kunne låses.. Den kostet 1200 der vi var å så på.
Er også ute etter en å ta med til syden:)

har babideal fra babykos tror eg betalte 700-800 kr hjulene forran kan låses og ryggen kan legges helt ned og den e helt grei til shopping og sydenbruk[:)]

Quinny Buzz!! Digger den, og er verdt hver eneste krone[:)] Lett og slå sammen, lett og slå opp! Liten sammenlagt og digg og trille på sentre!![;)]

ORIGINAL: lillelambi

ORIGINAL: Mamman til Emil

Vi har den Olebrum vogna. Helt grei til kjøpesenterbruk! Billig og[:)]

Hva koster den??[:D] Kunne trengt en billig kjøpesenter trille, jah...

Den har vi også, den kostet 499 kr (Copp medlems tilbud).. Men den syns jeg er noe drit selvom det er skikkelig tak og selvom man kan legge ryggen helt ned! Den er drit og trille!![:'(] Vi har sikkert brukt den 3 ganger på 1 år! Ikke verdt pengene syns jeg da!

ORIGINAL: SaLanDer

vi har quinny zapp som shoppingtrille. den er kjempegod!

den er fin, men kan vel ikke legge ryggen helt ned på den?
lyst på buzz,men altfor dyr som shoppingtrille synes jeg[:)]

Vi har denne i svart.
Veeeldig grei trille. Hjulene kan låses, ryggen kan legges nesten helt ned og den blir liten
sammenlagt. Også er det råbillig-koster 350 kr..

ORIGINAL: lillemeg85

Vi har Ole Brumm trille. Er positivt overrasket over den! Ryggen kan legges helt ned, stor kurv under. Hjulene foran kan låses. Eneste negative er at de hjulene virrer over alt når de ikke er låst, så jeg synes den er best når de er låst, greier å "dra" vogna rundt reolene lell.

Var coop medlemstilbud på den i fjor en gang, da var tilbudet 499. De hadde 70% på disse her hvor jeg bor her i januar. Så jeg betalte 149 kr for vogna [:D]

oi det var billig[:D] 

Jeg synes det var så tungt å trille med trille [:D][:D] Så jeg kjøpte meg en easywalker sky i stedenfor. Kjempefornøyd!

For de som bor i Østfold så vil jeg opplyse om at de selger Ole Brum trilla til 200 kr på Coop OBS på rygge storsenter. Jeg er veldig fornøyd med den trilla.

Jeg har en Basson-trille som jeg har hatt i nesten 5 år nå, den er jeg skikkelig fornøyd med! Utrolig lett å trille og kan legges så godt som helt ned.

Back
Topp