Shoppingtråd

Lis1978

Andre møte med forumet
Hei damer :) ser andre termin-klubber har egen shoppingtråd , tenkte kanskje det også kunne vært no for oss ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, god ide :)

Hva slags shoppingtråd tenker du da? Til en selv, til babyen, babyutstyr? Hva man HAR kjøt, eller hva man skal kjøre, eller tips/erfaringer??

Bare quoter meg selv jeg :p

Da kjøpte jeg likesågreit en BB-sling og en BB-slan 560cm :) da kan sambo bruke den også.
Så får jeg ønske meg manduca/ergobaby :p

0002425_393.jpeg

0004066_393.jpeg

Og så har jeg jo denne på hentelisten:
Emmaljunga Super Nitro i Dakar:

upload_2014-5-20_0-31-43.jpeg

Og Izi Go i lilla:
izi-go-fresh-purpel-grey-38_full.jpg

org_Oskar1[1].jpg 187584[1].jpg city_blue_lightbox[1].jpg izicombiisofix_21[1].jpg move_black_lightbox[1].jpg 1680111-11-1386081882321[1].jpgvippestol[2].jpg9321_2150[1].jpg

Her er det vi har handlet og arvet foreløpig.Siden det er første barnet så holder vi oss til nøytrale farger på de dyre tingene. Så blir det nok heller mye rosa på klær og tilbehør :)

Heldigvis har vi arvet bilstol, vippestol og lekegrind. Også har vi fått vogn, stellebord og babycall av besteforelre.
Så det eneste vi har betalt for selv er voksiposene og de fikk vi rabatter på så til nå har vi kun brukt 2200 på lillegull!

Har noen tenkt å kjøpe ammestol til å ha på barnerommet?
Lillegull skal sove i en annen etasje så jeg ser for meg at hun blir sovende hos oss frem til hun sover rundt, og da er det gjerne ikke helt nødvendig med ammestol... noen erfaringer?

Så bra att dere er igang :) tenkte på shopping til baby ja :)
Selv har jeg ikke handlet så mye enda, kun litt klær og babycal på salg :) har sydd meg ett babynest som jeg er veldig fornøyd med ;) bilder kommer senere :)

Vogn er i hus, og har sydd babynest. I dag kjøpte jeg dyne på tilbud på kid. Vi har fått vogna, og skal få stellebord.
Får låne seng, bilstol og mye klær. Litt kjedelig å få så mye klær, for har så lyst å kjøpe selv! Men vet at vi sikkert får veldig mye i gaver også, så prøver å tenke at vi heller skal bruke pengene på andre ting.
Har kjøpt grind til halv pris brukt, og skal kjøpe vippestol brukt
Kjenner flere med små barn, så skal spørre de om å kjøpe/låne/arve etterhvert som vi finner ut hva vi trenger :)

Vis vedlegget 62213 Vis vedlegget 62209 Vis vedlegget 62210 Vis vedlegget 62211 Vis vedlegget 62212 Vis vedlegget 62214Vis vedlegget 62215Vis vedlegget 62216

Her er det vi har handlet og arvet foreløpig.Siden det er første barnet så holder vi oss til nøytrale farger på de dyre tingene. Så blir det nok heller mye rosa på klær og tilbehør :)

Heldigvis har vi arvet bilstol, vippestol og lekegrind. Også har vi fått vogn, stellebord og babycall av besteforelre.
Så det eneste vi har betalt for selv er voksiposene og de fikk vi rabatter på så til nå har vi kun brukt 2200 på lillegull!
.
Heldige dere har vært som får så mye da.... :)

Jeg har tatt vare på mye etter storebror, så her har vi ikke kjøpt noe særlig.....
Det jeg kommer på er:
- Sprinkelseng med senkbar kant (et must om superkorte mammaer skal nå ned til bunnen ;) - brukt til 300,-)
- Stelleveske (Ebay til en hundrelapp)
- En spilledåse jeg spiller til magen hver kveld (husker ikke helt, men ca 150,- kanskje)

På handlelista står madrass til senga og så har jeg litt lyst på ny babycall.....

Vis vedlegget 62213 Vis vedlegget 62209 Vis vedlegget 62210 Vis vedlegget 62211 Vis vedlegget 62212 Vis vedlegget 62214Vis vedlegget 62215Vis vedlegget 62216

Åssen stellebord er dette? Veldig fint :)

.
Heldige dere har vært som får så mye da.... :)

Ja superheldige :)
Fordel at begge to er minstemann i søskenflokken og besteforeldre føler at de "skylder" oss så mye siden de andre søskene har fått så mye allerede hehe ;)
Også er jeg nesten den siste i venneflokken til å få barn også så da er det mye å arve og låne rundt forbi ;) veldig praktisk.

Lillegull skal sove i en annen etasje så jeg ser for meg at hun blir sovende hos oss frem til hun sover rundt, og da er det gjerne ikke helt nødvendig med ammestol... noen erfaringer?
Skal ha en lenestol på barnerommet ja. Greit å ha senere til å lese eventyr i :)

Vi hadde planlagt å kjøpe stol, men så blir han jo sovende inne hos oss en stund, så da tror jeg det blir til at vi avventer. Da kan vi følge litt med på tilbud og vurdere hva vi trenger etter vært:)

hmm.. fikk ikke opp bilde desverre, men det er en emaljunga dark grey med svingbare forhjul :)

Vi hadde planlagt å kjøpe stol, men så blir han jo sovende inne hos oss en stund, så da tror jeg det blir til at vi avventer. Da kan vi følge litt med på tilbud og vurdere hva vi trenger etter vært:)

Er det jeg også tenker på. Regner jo med at lille sover hos oss frem til hun sover rundt. Så lurer på hvor nødvendig det blir.
Men likte tanken om å sitte der å lese eventyr når hun blir større <3

vi har kjøpt, vogn- Tfk jogger twist brun bag og blå vogn,sort stelleveske, lekegrind, maxicosi bilstol med isofixbase, arver vugge og barneseng, arvet voksipose, kjøpt voksi move bilstilpose, ammepute, dyne, dynetrekk, laken, pledd, leketeppe, vognleke, klær..

gleder meg veldig til den lille kommer <3

Vi har kjøpt leandervugge,bugaboo cameleonvogn og en del nytt tøy siden vi venter jente nå,og har to gutter fra før. Vi mangler bilstol ellers tror jeg vi har resten etter gutta av de store tinga.. :) gleder meg!!!

Back
Topp