Shoppinggal!

**AM**

Elsker forumet
Nå har det vikelig begynt å klø i fingrene etter å begynne å kjøpe inn småsaker til den lille. Har bestemt med for å vente til etter ul, så jeg får vite kjønn... (selv om jeg bare måtte kjøpe 2 ting til vogna forrige dagen)

Gleeeeder meg til å starte!

Kjenner meg igjen her altså............Klarer nesten ikke vente hehe............ 
Så er det jo såå mye fint også til de små :D 

JEG Å! JEG Å! JEG Å!
Elsker baby ting/klær shopping!emoticon

Meee tooooemoticon
Meeeeen, jeg skal prøve å drøye til etter jeg år vite kjønnet, men tror neppe jeg klarer det ;)
Hihi, kjøpte min første mammabukse i går da, og en ny genser. Så nå føler jeg meg frech. Skikkelig digg med noe nytt, og noe som ikke strammer. :D

jeg er merkelig avslappet! Forrige gang var jeg meeeget shoppinggal, hehe... Har funnet søskenvogna da, men ikke stort annet... Men gleder meg til etter UL! Da håper jeg å få tak i noen ting :)

Tina_81 skrev:
Meee tooooemoticon
Meeeeen, jeg skal prøve å drøye til etter jeg år vite kjønnet, men tror neppe jeg klarer det ;)
Hihi, kjøpte min første mammabukse i går da, og en ny genser. Så nå føler jeg meg frech. Skikkelig digg med noe nytt, og noe som ikke strammer. :D

Tror dette kommer til å prioriteres fremover.. kjenner at klærne mine strammer så her måå det bli noen nye innkjøp til meg selv rett og slett

Back
Topp