shopping

mamma bente

Elsker forumet
ååååå idag ska vi inn te byen å kjøp inn barnevogn å bilstol etc. Bli så arti. Glæde mæ kjæmpemy.
Har dåkk kjøpt inn my te nurke dåkkers dåkk da

åååå er så gøy å handle babyting.
vi har kjøpt inn alt til babyen nå, venter bare på at vogna skal komme i posten fra Tyskland.
kos deg på shopping

hei hei og velkommen skal du være!!
nesten... vi kjøpte en stelle kommode i påska som vi satte sammen igår..kjempe artig,så nå kan jeg begynne og vaske og brette det lille rosa jentetøyet som mannen min kjøpte til prinsessa vår...[:D]
Vogna er også på plass, bilsete hadde vi fra minste mannen og diverse utstyr også...

Ja, endelig ser det ut som om det skal komme en baby i vårt hus også c",)
broren min kom hjem til påske, og han hadde med seg stellekommode, stellebag og babystol som han hadde kjöpt for oss. Og så fikk jeg Stokke-senga til babisen vår i påska, så nå begynner ting å komme i hus! koslig å gå inn på badet og se stellekommoden, eller å se på senga som står inne på soverommet. Gleder med til babisen kommer ut nå!!

ORIGINAL: sol77

Ja, endelig ser det ut som om det skal komme en baby i vårt hus også c",)
broren min kom hjem til påske, og han hadde med seg stellekommode, stellebag og babystol som han hadde kjöpt for oss. Og så fikk jeg Stokke-senga til babisen vår i påska, så nå begynner ting å komme i hus! koslig å gå inn på badet og se stellekommoden, eller å se på senga som står inne på soverommet. Gleder med til babisen kommer ut nå!!
her e også alt i hus, vi gleder oss kjempe masse vi å.

begynner vel å få  kontroll på det meste eg med, men det meste av tingene står hjemme hos mamma og pappa, siden her har vært oppussing og slikt på gang har eg ikkje villet hatt tingnen hjem enda, det som mangler er stellekommode og noe klær i str56, trur eg satser på den str. noen som kjøper inn mye klær i str 50?

ORIGINAL: lalina

begynner vel å få  kontroll på det meste eg med, men det meste av tingene står hjemme hos mamma og pappa, siden her har vært oppussing og slikt på gang har eg ikkje villet hatt tingnen hjem enda, det som mangler er stellekommode og noe klær i str56, trur eg satser på den str. noen som kjøper inn mye klær i str 50?

Har ikke noen klär i den störrelsen, jeg!
...har ikke kjöpt så mye klär enda, har noen sparkebukser, vanlige bukser og bodyer. Får satse på å sende sambo etter at jeg har födt c",)
...er redd for å kjöpe for mye kjönnsnöytrale klär også, så skal bli göy å se hvilket kjönn som kommer ut!! ...tror det blir ei jente[;)]

dere får ta dere en tur på butikken og så får du gå å peke på, den vil eg viss det er jente og den vil eg viss det blir gutt. også får dere sikkert en hel del

.. ja, satser på at vi får en del klär, så vil ikke kjöpe for mye. Og når det gjelder sambo og handling så er han faktisk ikke så ille. He-he[:D]

mannen min med, har vært og handlet til lille jenta si, var faktisk ikkje så værs det han tok ut!

Har ikke handlet EN ENESTE ting enda vi... Har jobbet så mye at jeg har ikke hatt tid til
å begynt å tenke på det enda.. bortsett fra at vi har vært å sett på vogn...
Men nå har jeg fått litt sykmelding, så håper at vi får tid til det snart.. Skal bli moro å
begynne å se litt...

Fikk en lekerangle av ei venninne i helga da.. så det var første barnetingen i dette huset.

Back
Topp