Shopping

Har noen sett noe sted de har noen litt finere kjoler som kan passe i konfirmasjon neste måned? Synes blomster og sånt er ganske sommerlig og fint. Har noen penkjoler som kan passe, men de strutter ut fra midjen slik at magen ikke kommer til å synes i det hele tatt. Det kan man jo ikke ha noe av :hilarious:
Synes Floyd har noen veldig fine kjoler nå med bra snitt for oss med gravidmage! Fant nettopp en av de på tise også, så da ble det kjole til jeg skal i dåp :love017

Hva kan være greit å ha med seg når man skal på ferie i uke 20+? Reiser til Athen i 10 dager i mai. Tenkte sånn typ laktulose, simetikon i tilfelle oppblåsthet, saltvannsspray og en liten nesespray siden jeg sikkert ikke får bygd opp senga der regner jeg med, tabletter for halsbrann... Støttestrømper? Andre praktiske ting?

Hva kan være greit å ha med seg når man skal på ferie i uke 20+? Reiser til Athen i 10 dager i mai. Tenkte sånn typ laktulose, simetikon i tilfelle oppblåsthet, saltvannsspray og en liten nesespray siden jeg sikkert ikke får bygd opp senga der regner jeg med, tabletter for halsbrann... Støttestrømper? Andre praktiske ting?

Elektrisk håndholdt vifte, og støttestrømper. Mallorca i april, og Bologna, Italia i mai. Jeg hadde ikke bruk for noe av det andre du skriver selv i forrige svangerskap, når jeg reiste i samme svangerskapsuke. Men det er jo individuelt :happy:

Har noen sett noe sted de har noen litt finere kjoler som kan passe i konfirmasjon neste måned? Synes blomster og sånt er ganske sommerlig og fint. Har noen penkjoler som kan passe, men de strutter ut fra midjen slik at magen ikke kommer til å synes i det hele tatt. Det kan man jo ikke ha noe av :hilarious:
Jeg fant veldig mange fine på lagunen i går. Prøvde de på den ene butikken ved Egon. Husker ikke hvilke, var vel ved siden av Infinity.
De har sykt mye fint fra Osmine af Nord og syns også villoid.no har masse fint.
Jeg kjøpte selv en fra Neo Noir. Satt som et skudd og magen hadde god plass og kom godt frem som gravidmage. Og passer også etter graviditet. :love7

Legger ved bilde av den jeg kjøpte.

Den blå foran prøvde jeg også i blå og grønn. De satt også veldig fint! Var ikke så gale i pris. 1200,- men fant på nettet til 8-900kr

Vedlegg

• IMG_0199.jpeg
    IMG_0199.jpeg
    331,2 KB · Visninger: 21
Elektrisk håndholdt vifte, og støttestrømper. Mallorca i april, og Bologna, Italia i mai. Jeg hadde ikke bruk for noe av det andre du skriver selv i forrige svangerskap, når jeg reiste i samme svangerskapsuke. Men det er jo individuelt :happy:
Det er jo bare vanligvis 20 til 25 grader på dagtid i Athen tidlig mai, så kanskje ikke helt håndholdt vifte vær? Har det liggende hjemme fra når jeg var i Japan i juli/august. Da var det over 40 noen dager og høy luftfuktighet :smiley-ashamed004 Men kan jo vurdere å ta med :happy: Takk for tips!

Last edited:
Jeg fant veldig mange fine på lagunen i går. Prøvde de på den ene butikken ved Egon. Husker ikke hvilke, var vel ved siden av Infinity.
De har sykt mye fint fra Osmine af Nord og syns også villoid.no har masse fint.
Jeg kjøpte selv en fra Neo Noir. Satt som et skudd og magen hadde god plass og kom godt frem som gravidmage. Og passer også etter graviditet. :love7

Legger ved bilde av den jeg kjøpte.

Den blå foran prøvde jeg også i blå og grønn. De satt også veldig fint! Var ikke så gale i pris. 1200,- men fant på nettet til 8-900kr
De var veldig fine da! Men litt redd for at de ville vært for fine i en konfirmasjon haha :hilarious: Hadde det vært min familie så ville det vært innafor, men tror ikke hans familie pynter seg like mye :hilarious:

De var veldig fine da! Men litt redd for at de ville vært for fine i en konfirmasjon haha :hilarious: Hadde det vært min familie så ville det vært innafor, men tror ikke hans familie pynter seg like mye :hilarious:
Åå? Her er det bunad eller finkjoler og dress i konfirmasjoner :hilarious:
Men den jeg kjøpte kan man fint bruke hverdags med joggesko for eks!
Derfor jeg gikk for den og ikke de ensfargede, for de var så litt mer pyntet ut for hverdags.

Hei! Er det noen som har tips til litt større truser som går over gravidemagen? Merker at syting ikke holder lengre

Hei! Er det noen som har tips til litt større truser som går over gravidemagen? Merker at syting ikke holder lengre
Kjøpe noen truser fra pierre robert for rundt 6-7 mnd som jeg tenkte skulle være mens truser, trengte de jo ikke til det :hilarious: men de går opp til navlen ca ihvertfall :happy:

Aldri funnet noe behagelig opp på før jeg, føler alt ruller ned, så har endt med truser som er under magen. Og bruker bare de gamle stringtrusene jeg :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Jeg har også endt med sånne truser under magen. Kjøpte en trepakning med de som går over magen, men buksa går jo også over magen og da blir det litt mye :smiley-ashamed004

Jeg er veldig fornøyd med mamma trusene fra fødebagen til hjemmebruk, og milki graviditetstruser thong til bruk når jeg skal ut! Disse støtter magen godt! Hatt de siden første svangerskap i 2021

Begynner plutselig å stresse med alt som må på plass jeg, det er ikke mye engang. Men jeg pleier å handle litt nytt til fødebagen og sånn, og nå sitter jeg med x antall varer i forskjellige handlekurver. Ikke ting jeg nødvendigvis TRENGER heller, men som bare er stas :smiley-ashamed004 :hilarious:

Begynner plutselig å stresse med alt som må på plass jeg, det er ikke mye engang. Men jeg pleier å handle litt nytt til fødebagen og sånn, og nå sitter jeg med x antall varer i forskjellige handlekurver. Ikke ting jeg nødvendigvis TRENGER heller, men som bare er stas :smiley-ashamed004 :hilarious:
Som hva da? Kjekt å høre hva andre pakker med, jeg aner ikke :hilarious:

Som hva da? Kjekt å høre hva andre pakker med, jeg aner ikke :hilarious:
Jeg pakker med meg alt som er jeg.. :hilarious: men jeg kjøper alltid nytt av hygieneprodukter og legger i en mappe(for å slippe å pakke med det når alt starter, fordi jeg må bare dra da det starter) fra normal, og så pakker jeg med meg to pysjer. Litt snacks og energidrikke(yes, jeg er en sånn en), sokker, slippers, lader, no digg klær til hjemreise, klær til baby, smertestillende(jeg syns det er så bry og kjedelig å vente på at noen skal hente til meg, for når jeg trenger så skulle jeg egentlig allerede ha tatt det), Mac, tumbler, tenkte å bestille meg fødekam, og selvsagt fødebrev og helsekort osv da.. men de siste par tingene er i bilen uansett. Jeg har massssse, faktisk, men jeg har erfaring med å føde litt prematur nå, så jeg blir å pakke med meg litt ekstra av klær osv i tilfelle slik at mannen min slipper å reise hjem etter mer klær hvis og dersom;)

Ja, jeg anbefaler også skylleflaske og behagelige klær + pysj!! Ellers er det deilig med egen såpe, sjampo og balsam og annet du trenger til eget stell for å føle deg fresh! :) den første ordentlige dusjen etter fødsel er sååå deilig.

Jeg anbefaler ellers mange sokkeskift og innesko + slippers til dusjen. Laaang lader til telefon.

Ellers brukte jeg både engangstruser, bleier og annet som de har på sykehuset sist. Tror nesten ikke at jeg kledde på baby de to dagene vi var på sykehuset heller, haha! Han hadde body og lå inntullet i babypledd hele tiden. Nå lurer jeg på hva jeg tenkte..! Men ærlig talt så har de mye av hva man trenger på sykehuset, og hvis far skal hjemom på natta så kan jo han hente ting underveis hvis man trenger… :)

Ellers kjøpte jeg strømpebukser for 800 kr i dag (7 stk). Kjøpte til sammen 4 på Lindex (mamma) og 3 fra Pierre Robert (classic). Håper jeg kan bruke de «vanlige» nå, siden det ikke er hold-in

Back
Topp