Shopping

Jeg kjøpte, tidlig i graviditeten, sånne yoga-pants i 100% bomull på Gina Tricot! De er fantastiske, har ikke gått i noe annet siden :couchpotato: skal sies at jeg begynne å savne å ha på meg jeans altså, så prøver å finne noe fine gravid-jeans, helt noen fine bootcuts…
Jeg har altså så mye skrivefeil om dagen :banghead:

Hei! Når er det ok å begynne å kjøpe inn ting til baby, som stelle bord, klær osv? :Heartred
Det er jo greit når som helst. Da jeg var gravid første gang greide jeg ikke vente så lenge, for vi hadde prøvd i mange år og gleden var så stor at jeg måtte tillate meg å få litt utløp for det. Ja, man kan selvfølgelig miste. Men det kan også gå bra ❤️
Og la oss si man har litt ekstra plass i huset så innkjøpene kan settes bort på et ekstra rom, så er det jo ikke i veien heller.
Jeg kjøpte mye nytt første gang, fordi jeg ikke var godt nok kjent med mulighetene på bruktmarkedet. Blir nok mer brukt denne gangen
Essensielle ting for oss var; bilstol, bilstolpose, seng med god (ny!) madrass samt ny dyne. Stellebord eller stellematte etter behov. Kjøpte mange gulpekluter i fine mønstre, det hadde jeg stor glede av. Og litt klær kjøpte vi. Det vi erfarte å få mest av i gaver var sengetøy, kosedyr, klær og gulpekluter.

Back
Topp