Shopping

Jeg kjøpte, tidlig i graviditeten, sånne yoga-pants i 100% bomull på Gina Tricot! De er fantastiske, har ikke gått i noe annet siden :couchpotato: skal sies at jeg begynne å savne å ha på meg jeans altså, så prøver å finne noe fine gravid-jeans, helt noen fine bootcuts…
Jeg har altså så mye skrivefeil om dagen :banghead:

Hei! Når er det ok å begynne å kjøpe inn ting til baby, som stelle bord, klær osv? :Heartred
Det er jo greit når som helst. Da jeg var gravid første gang greide jeg ikke vente så lenge, for vi hadde prøvd i mange år og gleden var så stor at jeg måtte tillate meg å få litt utløp for det. Ja, man kan selvfølgelig miste. Men det kan også gå bra ❤️
Og la oss si man har litt ekstra plass i huset så innkjøpene kan settes bort på et ekstra rom, så er det jo ikke i veien heller.
Jeg kjøpte mye nytt første gang, fordi jeg ikke var godt nok kjent med mulighetene på bruktmarkedet. Blir nok mer brukt denne gangen
Essensielle ting for oss var; bilstol, bilstolpose, seng med god (ny!) madrass samt ny dyne. Stellebord eller stellematte etter behov. Kjøpte mange gulpekluter i fine mønstre, det hadde jeg stor glede av. Og litt klær kjøpte vi. Det vi erfarte å få mest av i gaver var sengetøy, kosedyr, klær og gulpekluter.

Kjøpte de første plaggene til nye jenta vår i dag! :hilarious: :hello2 Det var fra en sånn brukt del inne på messen. Så fikk 3 sett med klær i ull/bomull for 300. Tror ull blir tatt fort i bruk i september.
Jeg gjorde det samme i går :love017 var også på barnebruktmarked og fikk 2 ull "dresser" med lange armer og ben til 240 kr :Heartpink Vi har kjøpt inn senger, stellebord, vogn, badebalje og slikt på finn allerede, så nå er det "kun" bilstol vi mangler :love017

Hva slags babycall har dere her inne kjøpt? Har dere bare lyd eller video også?

Hva slags babycall har dere her inne kjøpt? Har dere bare lyd eller video også?
Fikk i gave Neonate N65 som er kun lyd til å ha i vogna.

Vi brukte Eufy overvåkningskamera i starten på soverommet, men syns det ble ustabilt over WiFi + aspektet med hacking.

Kjøpte Twistshake i stedet, og er veldig fornøyde. Skal ha en kameraenhet ekstra til lillesøster :happy:

Er sånn i barselgruppen også: en type uten kamera til vognen ute, og en med video til rommet inne. En bruker overvåkning via WiFi for tilgang også når de har barnevakt, og tre av oss har Twistshake - fordi vi ble så oppslukt i å sjekke for ofte. Jeg har det best når jeg ikke sjekker når jeg er borte hjemmefra :love2

Twistshake har forresten EXTRA rabatt på 2 kamera + foreldreenhet nå. Godt tilbud :hello2

Fikk i gave Neonate N65 som er kun lyd til å ha i vogna.

Vi brukte Eufy overvåkningskamera i starten på soverommet, men syns det ble ustabilt over WiFi + aspektet med hacking.

Kjøpte Twistshake i stedet, og er veldig fornøyde. Skal ha en kameraenhet ekstra til lillesøster :happy:

Er sånn i barselgruppen også: en type uten kamera til vognen ute, og en med video til rommet inne. En bruker overvåkning via WiFi for tilgang også når de har barnevakt, og tre av oss har Twistshake - fordi vi ble så oppslukt i å sjekke for ofte. Jeg har det best når jeg ikke sjekker når jeg er borte hjemmefra :love2

Twistshake har forresten EXTRA rabatt på 2 kamera + foreldreenhet nå. Godt tilbud :hello2
Åå høres jo veldig bra ut. Twistshake kom ikke opp på noen av de "Best i test" testene jeg så på - som i at den ikke var med i testen i det hele tatt. Den dyreste modellen som har vunnet der kostet jo over 5000, men så mye tenkte jeg ikke å bruke liksom :hilarious:

Vi har Neonate fra før, tror det er BC-65000 eller noe liknende. Vurderer å kjøpe ny, for jeg husker jeg etterhvert ble misfornøyd sist. Men jeg husker ikke hvorfor :wacky: Blir nok å bruke den i starten, sjekke om vi er fornøyd nå og heller kjøpe ny senere om vi føler behov for det.

Back
Topp