Shopping?

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Har dere handlet noe til den lille ennå? Når starter dere? Hva skal dere kjøpe?
 
Har endel fra førstemann som vi må gå gjennom for å finne ut hva vi trenger, men blir ikke å gjøre det på lenge ennå. Etter MA som ble oppdaget 11+5 i høst, tør jeg ikke planlegge så mye på en god stund. Men nå har vi de viktigste tingene, som vogn, seng og stellebord, så uansett ingen større ting vi må anskaffe.
 
Venter til etter OUL, men vil sikkert planlegge mer og mer hva vi skal ha etter uke 12
 
Har ikke handlet noe enda, og kommer til å vente med det en god stund til:) Vi har også det meste av utstyr etter førstemann, så trenger egentlig ikke så mye annet enn klær eventuelt :)
 
Kommer ikke til å handle inn på en stund enda, man har jo ingen garanti... og den sårheten ved å ha handlet inn for tidlig, den kjenner jeg at jeg helst vil unngå. Jeg ville ha hatt det aller meste allerede, hadde det ikke vært for at jeg ga bort og solgte det meste i høst. Før mannen plutselig bråsnudde og ville ha en til :joyful: makan!
Men vi har vogn, den har jeg tviholdt på -just in case:joyful: og seng!
Kjøper nok en del brukt av div utstyr, med unntak av bilstolen..
 
Ikke handlet noe enda. Jeg tror egentlig ikke jeg har forstått at jeg er gravid. Regner med jeg venter med shopping til etter uke 12, men kan nok være jeg begynner å kikke og planlegge litt snart. Vi trenger jo «alt» siden det er første. Ser for meg å kjøpe mye brukt. Mulig jeg starter et hekleprosjekt snart da [emoji4]
 
Tror ikke jeg trenger kjøpe noe som helst. Har to stykker under 2år, en gutt og en jente - så jeg har det meste :) Kanskje jeg etterhvert kjøper en liten ting bare for gøy...
 
Back
Topp