Shopping

Vi skal på ferie om en månedstid, så vi venter nok til etter ferien med å handle inn. Da skal vi hvertfall selge en reol slik at vi har plass til kommoder som babyen kan ha klær i [emoji5] de har Zara og sånn der vi skal på ferie men får ikke vite kjønn før uken etter vi kommer hjem, så kanskje vi kjøper noen nøytrale klær der [emoji1433]
Zara har utrolig mye fine klær :). Bare vær obs på at størrelsene er små :). Så kjøp gjerne str 62 om du egentlig vil ha 56. Når jeg kjøper klær til 2 åringen må jeg kjøpe 4-5 år (da er det bare litt stort, så 3-4 år hadde nok passet akkurat), hun bruker til vanlig 92 :)

Har ikke kjøpt noe enda, syns det er litt tidlig. Men har begynt å smugtitte på barnevogner og planlegge innredning av babyrom og badet. Tenker det er helt supert at det blir jule-barn så kan vi ønske oss litt spleisegaver fra familiene til jul [emoji6]

Jeg har også begynt å se på barnevogner og har sett meg ut den jeg vil ha, men samboeren synes den er alt for dyr. Sett meg ut Emmaljunga nxt90f [emoji16] vært å testa den ut i butikken også, perfekt!

Har ikke kjøpt noe enda, men kikker hele tiden! Har såå lyst til å begynne og handle, men tør ikke helt enda. Har begynt å sette av litt penger da ihvertfall :p

Har ikke kjøpt noe enda, men kikker hele tiden! Har såå lyst til å begynne og handle, men tør ikke helt enda. Har begynt å sette av litt penger da ihvertfall :p

Vet hva skattepengene og feriepengene skal gå til i år hvertfall [emoji28]

Dette er nr 2 så har ikke handla noe og kommer ikke til å kjøpe på en stund, men har jo sett meg ut noen ting jeg vil ha [emoji1]

Nei. Ikke tenkt på noe heller, men har jo solgt unna en del babystæsj så må ha ny vogn blandt annet men begynner sikkert med redebygging og innkjøp rett før jeg går ut i permisjon

Nei.
Vi har rosa fra nr1 og blått fra nr2.
Vi har nok barneseter, utstyr og klær.

Handla inn dundyne og 2 sett med sengesett i dag [emoji16] var 40% rabatt på KID så klarte ikke la være [emoji87]

Back
Topp