Shopping

CAHG

Betatt av forumet
Hei! Har noen av dere begynt å handle inn saker og ting til babyen kommer?[emoji16] jeg har ikke handlet inn noe selv enda, men begynt å se meg ut ting jeg skal ha hvertfall[emoji16] termin 11.12

Jeg tørr ikke begynne handle helt enda, men har som deg sett meg ut litt forskjellig :)

Jeg har ikke handlet noe enda men har også sett meg ut litt forskjellige ting:)

Gleder meg sånn til å gå til innkjøp av alt, men vet lommeboka gruer seg litt[emoji87]

Dette er nr.2 så vi har det meste i hus allerede, men har veldig lyst på babyhuske, sånn med lyd og vuggefunksjon. også må vi ha en søskenvogn[emoji1]

Har ikke kjøpt noe enda, men har sett ut noen ting vi kunne tenkt oss vi også. [emoji4] Er nummer to så har mye fra før [emoji4]

Har ikke kjøpt noe enda, syns det er litt tidlig. Men har begynt å smugtitte på barnevogner og planlegge innredning av babyrom og badet. Tenker det er helt supert at det blir jule-barn så kan vi ønske oss litt spleisegaver fra familiene til jul [emoji6]

Jeg var så bestemt på å ikke handle noe før uke 12:) meeeen han samboeren min hadde en annen oppfatning:hilarious: sååå vi har kjøpt vogn da:wacky:
Stuet den bort hos mamma så jeg slipper å se på den hvis det skulle skje noe galt:)

Venter til vi vet kjønnet. Har to gutter fra før så om det blir en gutt så har vi så og si alt. :) Har veldig lyst å kjøpe inn rosa denne gangen, så en prinsesse ville vært topp! Hehe! Samtidig er det jo litt kult med tre brødre også ;)

Venter til vi vet kjønnet her og. Har en gutt fra før, så har alt som trengs og litt til til en evt ny gutt. Kommer nok til å handle litt likevel da.
Blir det jente handler jeg nok litt mer, men er ikke så glad i rosa, så bruker nok mye etter storebror likevel. Er mye i grått, beige, gult og grønt etter han og da forsåvidt.
Har lyst på ny vogn, men det blir i tilfelle en brukt, har tre etter storebror :p Skal selge minst en.

Venter til vi vet kjønnet her og. Har en gutt fra før, så har alt som trengs og litt til til en evt ny gutt. Kommer nok til å handle litt likevel da.
Blir det jente handler jeg nok litt mer, men er ikke så glad i rosa, så bruker nok mye etter storebror likevel. Er mye i grått, beige, gult og grønt etter han og da forsåvidt.
Har lyst på ny vogn, men det blir i tilfelle en brukt, har tre etter storebror :p Skal selge minst en.

Etter å bare hatt gutter og spiderman rundt meg i 8 år nå, så tror jeg at om jeg får jente så blir det den mest "rosa" jenten man kan finne :p Er ikke selv noe fan av rosa sånn i utgangspunktet, men jeg trenger kvinnelig selskap her i huset! Haha! Lekte selv mye med mye little pony og Barbie når jeg var liten, så har vært litt av en omveltning å venne seg til traktor, spiderman og Sabeltann. :p Mulig jenta ville likt det samme som storebrødrene da... så da får jeg heller vurdere å kjøpe Barbie til meg selv! Haha!

Har kjøpt litt klær i forskjellige farger. Pysjer med bamser og langermet body med hunder, ja og pitlesmå søte sokker...
Venter med det meste siden vi tenker på å flytte til sommeren om vi finner noe. Greit å slippe å drasse på ting frem og tilbake.
Blir til å kjøpe det meste brukt tenker jeg. Har venninner som sikkert kommer til å kvitte seg med div i nærmeste tiden.

så da får jeg heller vurdere å kjøpe Barbie til meg selv! Haha!

Høres ut som min mor. Det gjør forsatt litt vondt for henne at jeg ikke ville leke med babydukker. Hun har så mange gode minner fra sin barndom, men det brydde ikke jeg meg om [emoji23][emoji23][emoji23] Barbie var leken i mitt hjerte..

Har kjøpt liiitt klær (ett sett og to bodyer). Ellers ventes det nok litt enda. Utstyr blir jeg nok hovedsakelig å kjøpe brukt. :)

Viss alt går bra på tul på fredag så tenker eg å kjøpe en body eller noe anna lite som eg kan ta bilde av og sende til resten av familien i veke 12[emoji173]

Har lite etter søsknene, men blir å vente til nærmere jul før jeg handler noe. Nr 3 er vel heldig om h*n får noe i det hele tatt [emoji23]

Vi skal på ferie om en månedstid, så vi venter nok til etter ferien med å handle inn. Da skal vi hvertfall selge en reol slik at vi har plass til kommoder som babyen kan ha klær i [emoji5] de har Zara og sånn der vi skal på ferie men får ikke vite kjønn før uken etter vi kommer hjem, så kanskje vi kjøper noen nøytrale klær der [emoji1433]

Har kjøpt vugge og bilstol. Kom over kupp, så bare måtte.
Venter nr 2, så har mye fra før.

Vi har ikke kjøpt noen ting ennå, utenom et par sokker som var symbolsk etter positiv test.

Mamma har handlet litt klær, da, hun synes det er SÅ stas.

Back
Topp