Shopping

MiaDenPia

Elsker forumet
Laga en shopping tråd, hvor vi kanskje kan snakke om ting vi har shoppa eller høre andres erfaringer rundt ting vi tenker å shoppe til våre små Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Ut å kjøpe "babygym" til småen idag, men hva anbefaler dere,
Babygym med matte eller uten, og separat matte, eller bare f.eks treningsmatte og noen leker eller hva?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Ut å kjøpe "babygym" til småen idag, men hva anbefaler dere,
Babygym med matte eller uten, og separat matte, eller bare f.eks treningsmatte og noen leker eller hva?

Vi har denne, helt nydelig. Kjøpt på jollyroom.no :)

ImageUploadedByBV Forum1380697742.868897.jpg

Tenker du å ha med lys og lyd eller?

• Lilleskatt 020913 •

Så kjempe fin ut, lys og lyd, det har jeg ikke tenkt på men en som kan brukes i både rygg og mageleie hvertfall

Blei å kjøpen brukt babygym fra tiny love tror jeg merket er, ser helt som ny ut skal se om ikke jegbå kan fp lagt ut bilde etterhvert , såg i butikkene men de koster jo skjorta, ikke er jeg særlig til p sy heller

Sent from my rk30sdk using BV Forum mobile app

Noen som har tips til luer til de små? Mini her er ikkenoe glad i sånne med tau som knyttes under haka, eller dvs de er ok så lenge deikke knyttes, da prøver han å dra i tauet

Noen som har tips til luer til de små? Mini her er ikkenoe glad i sånne med tau som knyttes under haka, eller dvs de er ok så lenge deikke knyttes, da prøver han å dra i tauet

Vi har en Joha skøytelue med knapper under haka. Den er veldig god på passform til min frøken sitt hode. Det eneste minus her er at den antakelig blir fort liten, men verdt det :)

Har også mummigymmen! ;) fant den fram i dag, snorkfrøken fikk seg umiddelbart en karamell ;) litt lo-fi uten lyd, men :)

Har kjøpt en tripp-trapp stol med newborn sete i dag. Og det var stor suksess til mini som endelig får ta del i måltidene sammen med oss :-)

Kjøpte uglebamse som slår seg automatisk på når babyen våkner og avspiller enten hjertelyd, hval, regn eller sjøen. Og en ergometisk riktig madrass som kan brukes i både vugge, seng, vippestol & bilstol. Så han ikke blir liggende m hodet så mye til siden. Begge fra mimmis :)

Min elskede ble født 20.08.2013

Hvor kan jeg få tak i speil til å sette på en babygym jeg allerede har?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvor kan jeg få tak i speil til å sette på en babygym jeg allerede har?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
(Hatt bare nettbrett noen dager, og ikke fått appen til ordentlig, prøvd å svare tidligere)
Vært å forhørt deg med lokale lekebutikk? Noen av babygymmene har jo plass til ekstra leker så ville jo tro att man kan få kjøpt noe, evt prøvd finn eller kjøp og salgs sidene på facebook om du er der

Vi har en Joha skøytelue med knapper under haka. Den er veldig god på passform til min frøken sitt hode. Det eneste minus her er at den antakelig blir fort liten, men verdt det :)
Var innom bare barn men alt de hadde var med knyting... men har ikke sett på de andre da

Back
Topp