Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ut å kjøpe "babygym" til småen idag, men hva anbefaler dere,
Babygym med matte eller uten, og separat matte, eller bare f.eks treningsmatte og noen leker eller hva?
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vi har en Joha skøytelue med knapper under haka. Den er veldig god på passform til min frøken sitt hode. Det eneste minus her er at den antakelig blir fort liten, men verdt detNoen som har tips til luer til de små? Mini her er ikkenoe glad i sånne med tau som knyttes under haka, eller dvs de er ok så lenge deikke knyttes, da prøver han å dra i tauet
Sent from my rk30sdk using BV Forum mobile app
Hvor selges disse?Vi har en Joha skøytelue med knapper under haka. Den er veldig god på passform til min frøken sitt hode. Det eneste minus her er at den antakelig blir fort liten, men verdt det![]()
Jeg har kjøpt på "bare barn"., men vil vel tro at disse finnes flere steder..Hvor selges disse?
Thanks den har vi her å, sjekke d utJeg har kjøpt på "bare barn"., men vil vel tro at disse finnes flere steder..![]()
Sånn har vi å, kjempe greitHar kjøpt en tripp-trapp stol med newborn sete i dag. Og det var stor suksess til mini som endelig får ta del i måltidene sammen med oss![]()
Nyeste kjøp her er en babygym
(Hatt bare nettbrett noen dager, og ikke fått appen til ordentlig, prøvd å svare tidligere)Hvor kan jeg få tak i speil til å sette på en babygym jeg allerede har?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Var innom bare barn men alt de hadde var med knyting... men har ikke sett på de andre daVi har en Joha skøytelue med knapper under haka. Den er veldig god på passform til min frøken sitt hode. Det eneste minus her er at den antakelig blir fort liten, men verdt det![]()