shopping...

teba

Gift med forumet
Når dere skal på shopping, kva ender dere opp med, kle til dere selv eller kle til ongen og div "nyttige" ting til huse(mat,dippedutter osv..)???

Merker det ja at etter jeg ble mor så er det mest klær te Eilin som jeg kjøper... synes ikke det e så stas å kjøpe til seg selv lenger jeg... [:D]

Kommer vertfall aldri heim med noko til meg sjøl..[:D]

Har vært på den shopping runden med mannen i dag.
Kjøpt ny ovn som er avlang og beveger seg og har fjernkontroll. Stiller inn tempen.
Kjøpt en del klær til barna og noe til oss selv. Leker til dem begge.
Men når jeg er ute alene så pleier det å ende opp til barna [;)]

det blir som oftast til hus og heim og lisja..skulle hatt meg nokre nye bukser,men eg har mista lysta til å handle til meg sjølv,..gidd rett og slett ikkje handle til meg sjølv...mannen er mye flinkere enn meg til å handle til seg selv...åå,men der mye eg kunne tenkt meg da...

kommer sjelden hjem med noe til meg selv.[:D]

Jeg ender opp med mye forskjellig, men i den siste tiden har det blitt mye baby klær og utstyr... litt mye kanskje...[:D]

Jeg ser på alle de fine klærne som jeg har så lyst til å kjøpe til meg selv, så det blir nok en ordentlig shoppingtur etter at babyen har kommet

eh... alle tre tingene egentlig.. jeg er håpløs.. penger brenner i lommen min[:D]

Blir som regel noe til barna, leker eller klær. syns det er mest morsomt å handle klær til dem, selv om det egentlig er jeg som trenger noe nytt. Barna har masse klær.

nå kjøper jeg mest babyting.gidder ikke kjøpe mer mammaklær.bare 6 uker igjen så det frister mer å kjøpe noe som jeg kan bruke etterpå...men får vel smøre meg med litt mer tålmodighet..

kommer hjem med mest til barna.. elsker å shoppe barneklær[8D]
litt blir det nå på meg og... og gubben da[:D]

Jeg ender som regel opp med ingenting ........ikke glad i å shoppe

signerer denne, skal jeg shoppe må jeg som regel ha funnet ut hva jeg skal ha på forhånd....liker ikke kjøpesenter!!!

Det er Frida som er den "store vinneren" på mine shoppingrunder.[:)]

Hittil har det blitt ting til hjemmet, og gjerne noe til kjæresten også, men jeg mistenker at jeg kommer til å svi av litt penger på baby-ting fremover..

Back
Topp