Shopping

Kooni

Glad i forumet
Husker sist vi var gravid så slukte vi alt vi fant om hva man trenger når man får baby og hadde liste over alt som måtte skaffes. Finne vogn, finne ditt, finne datt.

Kjenner at det er litt deilig nå siden vi har det meste fra før. Kommer garantert til å kjøpe litt søte klær uansett, men blir mest om vi får gutt denne gangen. Får vi jente så har vi masse fra snuppa, men må selvsagt få litt nytt også.

Hvordan står det til med dere andre?
Noen som har begynt å skrive lister enda eller tar alle det rolig til etter ordinær når risikoen er mindre og man kanskje vet kjønnet.
Her blir det nok ikke kjøpt noe før etter ordinær hvertfall.

har en liten liste på dataen som jeg lagrer ting jeg detter over på nettet  Men det er vel ikke akkurat en handleliste.. Mer enn huskeliste når jeg finner ting jeg virkelig liker 

Kommer nok til å ta det litt med ro til hvertfall over UL.
Har de meste etter lillesnuppen vår, så vi trenger ingen store ting hvertfall.
Men litt nye klær blir det nok.

Vi har vel egentlig det vi behøver.Men spørs om det blir samme kjønnet denne ganga.
Da må vi nok handle litt,har kjemplyst til å handle noe småtteri nå,men jeg jobber ikke noe sørlig,så det blir ved inntekta også...

Jeg har ingenting:P
Sååå.. jeg skal nok ha en laaaaang liste tenker jeg med ting som må handles:P

Blir det jente så har vi jo alt vi trenger, kommer uansett til å kjøpe noe nytt ogsåmen jeg har sett noe på pricess jeg måååå ha. Stod der her om dagen og tenkte, åååå hvis jeg hadde baby nå, skulle jeg kjøpt det. Lite ante jeg gitt.....

Venter til etter ordinær ul denne gangen også. Nå har vi det meste fra før, men litt shopping blir det til lille også

kommer til å vente noen uker, men kjenner meg selv såpass godt at om det går bra de neste ukene blir det noen småinnkjøp før ordinær ul ;) Vi må også ha noen store ting etterhvert: må ha ny vogn og nytt bilsete

Har mye klær etter de to første barna, så regner med at vi kan bruke noe om igjen ( er født ca samme tid på året). Samme med seng og stellekommode. Må ha ny vogn å ny bilstol eneste, men det får drøye til våren tenker jeg.

Ellers blir det nok litt handling av klær denne gang også, alltid kjekt med litt nytt :)
Å kanskje jeg setter i gang med å strikke ett plagg eller to når ul er overstått, å sett at alt er bra.

off, forrige gang fikk jeg blod på papiret to timer etter at jeg hadde kjøpt en liten body og lue til babyen.. Mistet den dagen:( Tør ikke kjøpe noe denne gang før jeg forhåpentligvis er godt over 12 uker.

ufff så trist det sies at det bringer ulykke ja

vi har det meste :)  av de store tingene vertfall. Mye jenteklær og dill da 

Regner med det bare blir klær og andre duppeditter!   

Back
Topp