shopping

pianøtt

Gift med forumet
 va på princess i dag og kjøpte kluter t småen og helseteppe åsså såg eg sengtøyet som tullingen anonserte tidligere i uken så eg kjøpte d...va såå søtt, ville kjøpe teppet og men nå har eg så mye tepper at eg tror eg må bremse ned litt hehe..*avhengig av å ha teppe på meg uasett koss varmt der e [8D] så gutten min blir nokk en liten teppeelsker som mammaen sin[:)]

Så deilig! [:)] Er så morsomt å handle til den lille i magen.

jaaa elske å handle t de små , åsså e der sååå mye fint og kan isje handle alt for mye heller hehe , dumt hvis en isje får brukt alt vettu [8D]

Ja, sant det. [:)] Jeg var på både Princess og på Kid og handlet i går. Synes dem har bedre utvalg på Princess, men nå er det jo salg på Kid da...

har isje handla noe på kid ennå, syns isje d va så mye som frista der hehe, men har isje kjøpt seng eller dyner ennå så eg vente litt me å handle inn sengtøy å sånn egentlig, men eg måtte jo bare ha olebrumm i dag åsså ville eg ha mummi sengtøyet men d va litt større enn for baby

ja nesten sån eg syns tiå kan gå ennå fortere enn d gjør nå så en kan ta i bruk alt d fine som e kjøpt inn [8D] isje lenge igjen!!!!

Så koselig[:)] elsker å shoppe til småttisene[:D]

Back
Topp