Shopping Tråd

Anonymius

Glad i forumet
Hei

Jeg tenkte det kunne være koselig at vi damer kunne ligge inn bilder her av hva vi kjøper til den lille i magen våres gjennom disse 9 mnd og etterpå :) ! Alt fra vogner til neglesaks hehe.
Så vist denne kunne blitt lagt på viktige tråder så finner folk den lett igjen når det er tid for litt shopping til nurket. Vet joh at de fleste er ganske tidlig i svangerskapet enda men kanskje noen allerede har kjøpt noe [:)]

Dytter, noen om vil evt ligge den i viktige tråder så folk finner den igjen ? vist de vil ha den der da :) 

Da kan jeg begynne da :)

Jeg kjøpte en lue og par sokker og pakket det inn sammen med testen og gav til mannen når han kom hjem fra jobb :)

Jeg har ikke kjøpt noenting jeg[8|]
Vi har enormt nye etter emil, vi vistte jo ikke at det var gutt, så vi kjøpte inn endel nøytrale klær.

Har ikke kjøpt noe jeg heller, er litt tidlig enda men kjøpte dette som en overraskelse til mannen om at du skal bli pappa igjen hehe :) Tror ikke denne tråden blir brukt så mye nå men tenkte senere når vi kommer over 12 ukers kneiken og blir mer og mer gravide :) Så hadde håpet noen lå den i viktige 

ja, det er jo sant[:)]

Jeg kjenner det klør litt i fingrene til å kjøpe bare en liten ting...[:-]

ORIGINAL: Febbis

ja, det er jo sant[:)]

Jeg kjenner det klør litt i fingrene til å kjøpe bare en liten ting...[:-]

Hehe.. den kløen har jeg ikke fått enda.. men samtidig så håper jeg at jeg skal slippe å kjøpe så masse.. Derfor hadde det vært kjekkest med ei jente til.. [8D] Samtidig har jeg en nyyydelig blå 'vinterdress' i str 6-9 mnd, som jeg har lyst å bruke...

Sist gang hadde jeg tid til å kjede meg masse.. - tok bilder av nesten samtlige klær jeg fikk frem til fødsel - ligger på bloggen til tulla..... Tror ikke jeg har tid til det denne gangen... [;)][:D]

Jeg har ikke kjøpt noe ennå, men jeg tenkte bare å dytte den opp litt!

ORIGINAL: Hjerteranke

Har en liten eske full av små skatter som jeg har funnet og kjøpt gjennom de to siste årene  Håpet om å bli gravid har vært der hele tiden, og nå er det endelig sant

Få se få se :) veldig nyskjerrig hehe [:)]

Back
Topp