Shopping :D

Glucusa

Forelsket i forumet
Når skal dere begynne å handle utstyr og ting til den lille ? Og hva begynner dere med å handle ?

Siden jeg har det meste av utstyr fra før så blir det nok lite shopping på meg utennom litt tøy....og ja... trenger ei dypvogn... :)
Men husker at det å handle utstyr syntes jeg var sååå koselig, så har egntlig litt lyst på alt nytt...hehe
 
Jeg har det på akkurat samme måte! Jeg venter gutt og har en 2-årig gutt fra før så jeg trenger strengt tatt veldig lite denne gangen. Meeen jeg savner shoppinga! Jeg er egentlig ingen typisk shoppejente heller, men akkurat babyutstyr var sååå koselig, syns jeg! Skulle ihvertfall ønske at jeg kunne kjøpt ny vogn...jeg har sååå lyst på Emmaljunga-vogn! Men det har jeg vel sagt en million ganger her inne nå, så folk begynner vel og bli lei...;-P
Men det blir vel mest litt klær her når det nærmer seg...har kjøpt én buksedress den dagen jeg var på ul, ellers har jeg ikke kjøpt noenting.
 
Jeg venter til etter ordinær UL som jeg håper å få vite hvilket kjønn det er. 
Da må vi ha nytt stellebord (det vi har nå er utstlitt), ny sprinkelseng og lekegrind (ga bort dette tidlig i sommer da jeg var sikker på at vi ikke skulle ha flere barn ;-p)
Er det jente må vi gå til innkjøp av klær, blir det gutt tror jeg at jeg får tilbake mesteparten av det jeg har gitt bort (opp til strl 74 tror jeg) da hun som fikk det er gravid og mest sannsynlig får jente denne gangen. Bilsete og vogn har vi fortsatt heldigvis.
 
Kreeeemt hehe =)

driver å lager min egen shoppetråd oppe på mine bilder *flau* se innom davel =)

Tenker å ha ferdig alt til uke 30. Jeg må ta ting når jeg har tid, og ikke når det "passer" seg eller når jeg har lyst =)
 
Hadde egentlig ikke tenkt til å begynne før etter ul, sånn utpå nyåret når vi har litt oversikt over hva som kan arves osv..
Men blir nok å kjøpe noe nøytralt, en mei tai eller to, og litt annet smått i NY tenker jeg, så da blir det en liten 'førstart' denne og neste uke :) Gleder meg litt Ü
 
Har egentli alt av utstyr....Må ha ei seng da,men det stresser jeg ikke med.
Blir det jente har jeg masse jentekle etter snuppa og blir det gutt arver jeg masse klær etter tantebarna mine:)

Men litt shopping blir det lell.....:)

 
Ja si det du... Blir nok over jul en gang:) Er ikke så mye vi trenger heller, men må ha ny vogn for den andre er ødelagt (og det er jeg glad for :) !!!!) og så skal vi ha ei lekegrind (det hadde vi ikke til storebror). Det er det vi MÅ ha, men ønsker og en tripp trapp stol med babysete :) og så blir det vel litt klær ;)
 
Back
Topp