Shopping:D *oppdatert m/bilde*

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Idag er jeg fin iformen og skal møte en venninne[:)]

Så regner med det blir litt shopping på Kvadrat[;)][:D]
Ser om jeg kan finne klær på tilbud til den lille jenta i magen min[:D]

Hva skal dere idag jenter???

Vet maaaange skal på ul idag, lykke til alle sammen[:D]!

Fant bare ting til meg selv jeg[;)]hihi

http://i986.photobucket.com/albums/ae347/linaek88/bildaaaa.jpg

Denne vesten bare MÅTTE jeg ha, kjøpt på B-Young. Hadde fått den inn idag[:D]

Litt dyr var den, men men...[8D]

Så ble det litt smykker osv[;)]

skal en tur oppom sykehjemmet hvor jeg skal starte å jobbe igjen. og få turnusen min... (har egentlig ferie til og med søndag, så håper den blir tatt til hennsyn så slipper jeg å komme i morgen...
det er jeg nemmelig ikke helt klar for...

I dag skal jeg på besøk på jobben!![:)] Ble invitert av ungdommen jeg er særkontakt for i går, syns jeg kunne komme på besøk!! hihi... Han skal flytte, så blir siste møtet med han på en stund i dag..

Etter jeg har vært der kommer mamma og pappa med den nye sofaen vår!!! Kan tro jeg gleder meg!!![:D][:D]

ORIGINAL: turteldue

skal en tur oppom sykehjemmet hvor jeg skal starte å jobbe igjen. og få turnusen min... (har egentlig ferie til og med søndag, så håper den blir tatt til hennsyn så slipper jeg å komme i morgen...

Håper du slipper å komme imorgen på jobb da[:)]

ORIGINAL: tone86

I dag skal jeg på besøk på jobben!![:)] Ble invitert av ungdommen jeg er særkontakt for i går, syns jeg kunne komme på besøk!! hihi... Han skal flytte, så blir siste møtet med han på en stund i dag..

Etter jeg har vært der kommer mamma og pappa med den nye sofaen vår!!! Kan tro jeg gleder meg!!![:D][:D]

Så kjekt da[:D]

Ny sofa er ALLTID kjekt[;)]

ORIGINAL: Leyah

Etter jobb skal jeg til ei venninne som fikk ei jente 22/7 [:D] gleder meg slik til å se henne!
Kjøpte en liten gave på HM da, *sukk* er jo så masse søte klær der!

Heldig du er! Jeg vil også på besøk til en liten baby[:)]

Ja, elsker klærne de har på H&M, både gutte og jenteklærne[:)] Skal en tur på H&M jeg også idag[:D]

I dag blir det en rolig dag hjemme[:)] Jeg skulle på besøk til ei venninne, men sønnen hennes hadde fått spysyken i natt. Men kjenner at det var litt godt å bare være hjemme og slappe av. Er ikke i toppform uansett[:)]

ORIGINAL: Silje1982

I dag blir det en rolig dag hjemme[:)] Jeg skulle på besøk til ei venninne, men sønnen hennes hadde fått spysyken i natt. Men kjenner at det var litt godt å bare være hjemme og slappe av. Er ikke i toppform uansett[:)]

Ok, ja det er herligt å bare være hjemme å slappe av. Men med min lille Noah blir det ikke mye slapping av uansett. Så da er det kjekkere å komme oss ut[;)]

Han liker å gå på cafe å få Kuli og bolle[;)]hihi

Off, dumt du ikke er i form da.

I dag har jeg og minstemann vært litt på shopping , mens støresøster er på skolen. Hun hadde første skoledag i går, og syntes d var veldig spennende!Nå kommer hun snart hjem fra skolen, og vi skal bare slappe av et par timer,før jeg skal på jobb klokka tre.. [:)]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

begynner mandag morgen:D

deilig:D

Shoppet masse i går. Ble sokker til N, bukse til meg, 6 topper til meg og 3 sett med undertøy til de voksende puppene mine[:D]

Kos deg på shopping[:)]

Å, så kjekt det høyres ut med shopping [:D]
Vi har lagt nytt tak i barnerommet, og no venter eg besøk av broren min og tantegullet mitt [:D]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

begynner mandag morgen:D

deilig:D

Så bra da[:D]!

ORIGINAL: madlen

tenkte jeg skulle gjøre akkurat det samme som deg i dag :D

Åja...hehe[:)]

Back
Topp