Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, virkelig shoppe i dag du?fin vogn du har valgt!
hvor har du handlet?
Kariness: det er tilbud på babyshop på bilstol Nå! 1999kr med isofix base!da sparer man 1600kr
betalte 10 000,- for dette....og da er det Polar Preformance både vogn og bag (som er dyrere enn de ordinære), Comfortpakke som inneholder fottrekk, parasoll og stelleveske. Husker ikke pris på parasollen bare, men vi betalte 1100,- for settet.
Handla på den lokale BareBarn her.. Var søndagstilbud om man handla vogn så fikk man med bilstol, egentlig Britax eller Cybex - men mot ett tilegg på 306,- så kunne vi velge Maxi Cosi......
Man må ikke ha base for å feste bilstolen nei, men gjør det myyyyye lettere og tryggere å feste riktig hver gang. Bare klikkes på plass! Adapter til vogna er noe vi ikke kommer til å prioritere, korte turer klarer vi å bære bilstolen og lengre handleturer får vi bruke vogna, akkurat slik som jeg gjorde med de to første.
finnes mye man ikke har bruk for ja - men base er en ting alle jeg har snakket med ikke ville vært forutenÅj, det er et veldig bra tilbud :O
Takk for info! Jeg har aldri skjønt hvorfor man trenger det, men da skjønner jeg absolutt at det er nødvendig. Det viktigste for meg er at babyen sitter trygt! Mannen min ser ikke helt poenget med alle disse tingene "er det virkelig nødvendig da". Hadde han bestemt hadde han bare bært ungen hele tiden, så hadde vi slippi alle utgifter. (ja, han er fortsatt et barn i hodet og skjønner ikke helt hva det vil si å få barn enda)
finnes mye man ikke har bruk for ja - men base er en ting alle jeg har snakket med ikke ville vært forutenMen dette er noe som det er mulig å ta litt etter litt og da!
Ja ser den og.. Men jeg er et så stresse menneske at jeg klarer jo ikke å roe meg ned før alt er i hus. Og nå som babyshop hadde tilbud på Maxi Cosi Cabrio fix med isofix base, til bare 2000... så føler jeg at jeg må slå tilFinnes det noen ganger billigere enn det?
Dette er også den samme bilstolen som det finnes adapter til emmaljunga vogn![]()