Shopping <3

Niceday

Forumet er livet
Vi har shoppa idag!! :happy093

baggen vår.jpg fottrekk.jpg parasollen.jpg stelleveska.jpg vogna vår.jpg

Fikk også med bilstol på kjøpet, vi valgte å legge i 306kr og fikk da Maxi Cosi Cabriofix med base - sparte 3500kr på å handle i dag :hello2

Vedlegg

• bilstolen vår.jpg
    bilstolen vår.jpg
    7,6 KB · Visninger: 12
Ikke dårlig :) kjempefint var det iallefall. Vi har samme utstyr og er veldig fornøyde iallefall :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg har ikke parasoll til min vogn :O Kanskje jeg må ha det? Hvor festes den?
Fargen du har valgt var kjempe fiiin!

Og bilsete har jeg enda ikke kjøpt.. jeg syns det er så latterlig dyrt... og MÅ man ha sånn base til bilen for at den skal sitte? Jeg må jo ha en adapter til Emmaljunga vogna også.. :S ser bare pengene forsvinne fra konto :P

Oj, virkelig shoppe i dag du? :) fin vogn du har valgt! :) hvor har du handlet?

Kariness: det er tilbud på babyshop på bilstol Nå! 1999kr med isofix base! :) da sparer man 1600kr

betalte 10 000,- for dette....og da er det Polar Preformance både vogn og bag (som er dyrere enn de ordinære), Comfortpakke som inneholder fottrekk, parasoll og stelleveske. Husker ikke pris på parasollen bare, men vi betalte 1100,- for settet.

Handla på den lokale BareBarn her.. Var søndagstilbud om man handla vogn så fikk man med bilstol, egentlig Britax eller Cybex - men mot ett tilegg på 306,- så kunne vi velge Maxi Cosi......

Man må ikke ha base for å feste bilstolen nei, men gjør det myyyyye lettere og tryggere å feste riktig hver gang. Bare klikkes på plass! Adapter til vogna er noe vi ikke kommer til å prioritere, korte turer klarer vi å bære bilstolen og lengre handleturer får vi bruke vogna, akkurat slik som jeg gjorde med de to første.

Oj, virkelig shoppe i dag du? :) fin vogn du har valgt! :) hvor har du handlet?

Kariness: det er tilbud på babyshop på bilstol Nå! 1999kr med isofix base! :) da sparer man 1600kr

Åj, det er et veldig bra tilbud :O
betalte 10 000,- for dette....og da er det Polar Preformance både vogn og bag (som er dyrere enn de ordinære), Comfortpakke som inneholder fottrekk, parasoll og stelleveske. Husker ikke pris på parasollen bare, men vi betalte 1100,- for settet.

Handla på den lokale BareBarn her.. Var søndagstilbud om man handla vogn så fikk man med bilstol, egentlig Britax eller Cybex - men mot ett tilegg på 306,- så kunne vi velge Maxi Cosi......

Man må ikke ha base for å feste bilstolen nei, men gjør det myyyyye lettere og tryggere å feste riktig hver gang. Bare klikkes på plass! Adapter til vogna er noe vi ikke kommer til å prioritere, korte turer klarer vi å bære bilstolen og lengre handleturer får vi bruke vogna, akkurat slik som jeg gjorde med de to første.

Takk for info! Jeg har aldri skjønt hvorfor man trenger det, men da skjønner jeg absolutt at det er nødvendig. Det viktigste for meg er at babyen sitter trygt! Mannen min ser ikke helt poenget med alle disse tingene "er det virkelig nødvendig da". Hadde han bestemt hadde han bare bært ungen hele tiden, så hadde vi slippi alle utgifter. (ja, han er fortsatt et barn i hodet og skjønner ikke helt hva det vil si å få barn enda :P)

Åj, det er et veldig bra tilbud :O

Takk for info! Jeg har aldri skjønt hvorfor man trenger det, men da skjønner jeg absolutt at det er nødvendig. Det viktigste for meg er at babyen sitter trygt! Mannen min ser ikke helt poenget med alle disse tingene "er det virkelig nødvendig da". Hadde han bestemt hadde han bare bært ungen hele tiden, så hadde vi slippi alle utgifter. (ja, han er fortsatt et barn i hodet og skjønner ikke helt hva det vil si å få barn enda :p)
finnes mye man ikke har bruk for ja - men base er en ting alle jeg har snakket med ikke ville vært foruten :) Men dette er noe som det er mulig å ta litt etter litt og da!

finnes mye man ikke har bruk for ja - men base er en ting alle jeg har snakket med ikke ville vært foruten :) Men dette er noe som det er mulig å ta litt etter litt og da!

Ja ser den og.. Men jeg er et så stresse menneske at jeg klarer jo ikke å roe meg ned før alt er i hus. Og nå som babyshop hadde tilbud på Maxi Cosi Cabrio fix med isofix base, til bare 2000... så føler jeg at jeg må slå til :P Finnes det noen ganger billigere enn det?

Dette er også den samme bilstolen som det finnes adapter til emmaljunga vogn :P

Ja ser den og.. Men jeg er et så stresse menneske at jeg klarer jo ikke å roe meg ned før alt er i hus. Og nå som babyshop hadde tilbud på Maxi Cosi Cabrio fix med isofix base, til bare 2000... så føler jeg at jeg må slå til :p Finnes det noen ganger billigere enn det?

Dette er også den samme bilstolen som det finnes adapter til emmaljunga vogn :p

jeg skulle gjerne kjøpt det selv nå, men vil vente til etter OUL med køkjøpt de "store" tingene! :)

Kjempe fin vogn:-)
Her kjøpte vi søskenvogn på barnas hus på lørdag,hadde en som var nedsatt med 1100 kr så da slo vi til:-)
Klarte å krangle meg til å få softbagen med på kjøpet:-)
Blir bare brukt når vi har alle med ellers har jeg en kjempe fin rosa og svart vogn etter de andre to snuppene,som vi kjøpte ny i 2010 i Sverige:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Enig med niceday, utrolig praktisk med base, ville ikke vært foruten både praktisk og sikkerhetsmessig. Vi har heller ikke adapter til vogn. Jeg satt bare setet i handlekorga ved korte butikkbesøk og brukte vogna ved kjøpesenterbesøk. Babyer skal jo ikke sitte for lenge i bilstol så de gangene det var nødvendig med vogn så er det jo like greit å bare legge ungen i vogna. Du må jo uansett dra med deg vogn understellet og da er det jo ikke nevneverdig stress om bagen sitter på også :) vi har jo emmaljunga city cross og den trenger vi ikke å demontere i bilen vår så da er jo bagen uansett alltid på jula. :)

Kariness: trur det er et veldig bra tilbud på bilstol. Har ikke sett noe billigere enn det. Ville slått til ;)

Back
Topp