Shoppetråd....

Da var de på plass!  
Vet dere om flere, legg inn link her, så tilføyer eg det i listen.

lurer bare på hvorfor dere har laget en ny sånn tråd siden gammonbaby hadde den fine tråden?????

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

lurer bare på hvorfor dere har laget en ny sånn tråd siden gammonbaby hadde den fine tråden?????

Bare overse den her da, og bruk gammonbaby sin da vel......

ORIGINAL: ~Tilden~

å jøsses....!
går d ann...noen m krutt i ræva her!

d var et normalt spm..... hva var poenget med to sånne tråder lurte jeg bare!!!!!!!!

å jøsses....!
går d ann...noen m krutt i ræva her!

d var et normalt spm..... hva var poenget med to sånne tråder lurte jeg bare!!!!!!!!

Dette er helt unødvendig!
Som sagt, bare overse denne og bruk den andre....

Bare sånn til opplysning[:)] Adressa til Bikuben er www.bikuben.com og ikke www.bikuben.no og adressa til Kort og godt er også .com og ikke .no...[;)] Kan være greit å få det riktig i lista[:)]

ORIGINAL: svimsa

~Tilden~, du er en engel!!! [:D]

Takk!
Godt at noen liker den!

Vil også si at jeg liker lista di kjempegodt[:D] Som svimsa sier: ~Tilden~, du er en engel[:)]

Har ikke hun sletta seg? [8|] Uansett så skader det vel ikke med 2 sånne tråder [;)]

ORIGINAL: MiaC

Har ikke hun sletta seg? [8|] Uansett så skader det vel ikke med 2 sånne tråder [;)]

nei j veit ikke hva som er skjedd...?! jeg spurte et spm men fikk ikke noe ordeltlig svar tilbake!
bare glad for slik tråd jeg..

ORIGINAL: MiaC

hun har nok sletta seg, prøvde å søke etter henne kom ikke opp noe.

oki...Thanks MiaC. da er vel sikkert tråden hennes borte også da...så da forstår jeg jo...
men kunne bare fått dette svaret med engang da[;)]

ORIGINAL: Kaoleena

Bare sånn til opplysning[:)] Adressa til Bikuben er www.bikuben.com og ikke www.bikuben.no og adressa til Kort og godt er også .com og ikke .no...[;)] Kan være greit å få det riktig i lista[:)]

Du er herved ansatt som korrekturleser!

Og det er nå rettet opp i! [:D]

ORIGINAL: svimsa

~Tilden~, du er en engel!!! [:D]

Takk!
Godt at noen liker den!

Vil også si at jeg liker lista di kjempegodt[:D] Som svimsa sier: ~Tilden~, du er en engel[:)]

Takk!

Du er herved ansatt som korrekturleser!

Og det er nå rettet opp i! [:D]

Hehe[:D] Jeg oppdaget det mens jeg gikk gjennom linkene for å finne ut hvem som hadde tilbud på hva...[8D] Å sånn i tillegg så mangler det link på www.happyhobby.no[;)]

Syns du er kjempeflink, jeg[:)] Hva skulle jeg gjort uten denne lista[8|]

Back
Topp