Shoppetråd :D

ImageUploadedByBV Forum1455795413.136286.jpg
Mamma har kjøpt, hun klarte ikke la vær, hehe :D Jeg har ikke kjøpt noe enda, tror jeg feirer med og kjøpe noe når jeg har fått hørt hjertelyd og sett at alt er bra <3
Men skulle absolutt hatt en sånn mammabukse som Kristin90 har kjøpt seg! :)

Så fine ting dere har kjøpt :) Vi har bestemt oss for å kjøpe noen ting til babyen etter UL i 6+6. Bortsett fra at det er en vognpose på 60 % salg nå som gjør det vanskelig ... :P Jeg har kjøpt "kosebukse" og en jeans i H&M sin mammakolleksjon. Er så oppblåst allerede at det kommer godt med ;)

Den så deilig ut:) hvor har du kjøpt den?
Lurer jeg og på :p
Hvor kjøpte du den? =)
Vis vedlegget 162443
Mamma har kjøpt, hun klarte ikke la vær, hehe :D Jeg har ikke kjøpt noe enda, tror jeg feirer med og kjøpe noe når jeg har fått hørt hjertelyd og sett at alt er bra <3
Men skulle absolutt hatt en sånn mammabukse som Kristin90 har kjøpt seg! :)
Kjøpte den gjennom Zalando.no
Den er fra mamalicious.no, men der var de tom for størrelsen min :) De hadde flere fine joggebukser der :D

Jeg har kjøpt noe fint både til jente og gutt da vi ikke skal vite hva det blir, så blir det kjøpt inn til babyrommet i nøytrale farger foreløpig, men det venter vi med til etter halv gått :)

Kjøpte med denne til mannen når jeg fant ut at jeg var gravid. Var bortreist og han hadde bursdag den dagen jeg kom hjem. Gratulere med dagen, du skal bli pappa:D

Har ikke tenkt å kjøpe noe mer enda, hvis jeg ikke skulle komme over noen gode tilbud på noen av tingene vi trenger:)image.jpg

8 uker og fyller selv 30 år i dag, tror jaggu meg jeg skal ut på handletur for å feire! :D Men om det blir noe til meg selv eller baby, det får vi se :)

Back
Topp