Shoppet!!!

Guttemamma_

Forelsket i forumet
Cubus hadde 30% på alle klær i dag! Holdt på å kjøpe i går så flaks at jeg ventet[:D] Kjøpte en herlig hvit bamse dress (tok sef feil str så håper de har igjen i 62 mandag[&:]), matchende sparkebukse, lue og body i organisk bomull såååå nydelig og lite! Blir ledd av her hjemme for mannen mener d er alltfor tidlig å kjøpe baby ting nå, men klarer ikke la være[8D]

Herlig

Jeg vil også kjøpe noe snart! Har klart å holde meg overraskende godt på banen... Jeg tar vel igjen snart[:D]

Morro med shooping av babytøy da!

ORIGINAL: Number2

Cubus hadde 30% på alle klær i dag! Holdt på å kjøpe i går så flaks at jeg ventet[:D] Kjøpte en herlig hvit bamse dress (tok sef feil str så håper de har igjen i 62 mandag[&:]), matchende sparkebukse, lue og body i organisk bomull såååå nydelig og lite! Blir ledd av her hjemme for mannen mener d er alltfor tidlig å kjøpe baby ting nå, men klarer ikke la være[8D]

Hmmm... skjønner ingenting.... Fikk bare lagt inn et bilde, hmmm..... Det andre kom som vedlegg.....[8|]

Jeg har tvingt meg selv til å holde meg vekke fra cubus i dag jeg.......

Mye rot her, trodde jeg fikk opp begge bildene[8|] Men nei... Hehehe... Må bare le litt av meg selv. Prøver igjen[:)]

Back
Topp