Shoppet <3

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
Åå så mye fint du har shoppet, er jo veldig gøy å komme igang med det. Blir liksom enda litt mere virkelig da og tror at det også er en viktig del i forberedelses-prosessen :) Jeg har også handlet litt nå, men bare på eBay. Jordmor er sikker på at den ene tvillingen min er en gutt men er litt usikker på den andre så foreløpig har jeg bare handlet til lillebror :)

ImageUploadedByBV Forum1365975071.527954.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1365975045.238947.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1365975045.238947.jpg
    99,4 KB · Visninger: 22
Får dere vite kjønn da?:) hvor langt er du når du skal på 3D? Jeg har også lyst og bestille en ny time til det, var i uke 16 men ikke så mye man ser da :)

Ja det håper jeg.. fikk ikke vite på ordinær ultralyd pga hvordan baby lå. var på ordinær i uke 19. er 27+4 ved 3d.

Åå så mye fint du har shoppet, er jo veldig gøy å komme igang med det. Blir liksom enda litt mere virkelig da og tror at det også er en viktig del i forberedelses-prosessen :) Jeg har også handlet litt nå, men bare på eBay. Jordmor er sikker på at den ene tvillingen min er en gutt men er litt usikker på den andre så foreløpig har jeg bare handlet til lillebror :)

Vis vedlegget 11270
Åååå så nydelig:-) så du venter to ja, så spennende :-) er selv tvilling :-)

Så masse fint du har fått kjøpt :)
Jeg kjøpte et sett etter ul. har vært og kjøpt et sett til hver av mine rett etter ul så måtte jo det denne gangen også :)
og så tenker jeg meg en tur på kappahl torsdag eller fredag for da er det 25% avslag for coopmedlemmer, synes det er mye fint i New baby serien og er veldig for at de bruker økologisk bomull så da må jeg vel se om jeg ikke finner noe til lille der :)

Back
Topp