~~Shoppestopp-tråden~~

Her er det hel stopp! [&:]
Har sikkert scrappeting som varer langt ut i 2011.[8D]
Men lim og bassil, kan det hen jeg må kjøpe...[8D]
Nå kommer jeg bare til og lage det som er til Anonyme Scrappere.
Så vi får se om givet kommer over meg til og lage noe annet.

Jeg har jo så mange andre ting som jeg må gjøre.
Skal sy maaaasse ting nå så blir ikke tid til så mye scrapping desverre.
Trekk til sofa, puter, gardiner, trekke om litt å kjøpe masse pynte ting, hyller og diverse.[:D]
Gleeeder meg til og få det som jeg vil her hjemme[:D]
Male kjøkken skal vi å[:)]

ORIGINAL: [Mon|]

Går det bra med shoppestoppen?

Diddij: hvordan blir det i morgen?

Her går det utmerket, godt å få renska opp i gammelt skrot, og brukt opp litt[;)]
Mannen blir visst å kjøre i morgen, men han sa at han komme være på UNN kl 19.30, går det greit hvis du møter han? Han er veldig snill[:D]

ORIGINAL: Diddij

Her går det utmerket, godt å få renska opp i gammelt skrot, og brukt opp litt[;)]
Mannen blir visst å kjøre i morgen, men han sa at han komme være på UNN kl 19.30, går det greit hvis du møter han? Han er veldig snill[:D]

Det går nok helt fint :) bsre gi han nr mitt slik at han kan få tak i meg hvis det er noe. Skal vi møtes utenfor legevakta 19.30 da? Gubben henter meg så jeg ber han ta med arkholderen da.

ORIGINAL: Diddij

Det går nok helt fint :) bsre gi han nr mitt slik at han kan få tak i meg hvis det er noe. Skal vi møtes utenfor legevakta 19.30 da? Gubben henter meg så jeg ber han ta med arkholderen da.

Kor e legevakta?[8D] Hovedinngangen...?
Skal gi han nr ditt[;)]

Åssen går det damer?? Klarer dere å motstå fristelsene som bugner i nettbutikker rundt omkring?

Jeg klarer :) Meeeen tror nok at det har en sammenheng med at jeg har null, nix og nada penger å bruke på scrappeting den her mnd [&:] syyykt mye regniner (bla 2 studielån) denne her mnd, så her teller vi på knappene [:@][:'(]

Jeg klarer det uten problemer. Men sitter i samme båt som deg, null, nada, nix med penger denne mnd[:'(]

Her går det strålende[:D]
0 scrappe lyst = 0 shoppe lyst[8D]

Så dette går så fint så.
Men handler inn ting til leil istede, så får shoppa litt alikevell[:D][8D] hihi...

Jeg sa i fra tidligere her at jeg må kjøpe inn litt garn til julegaver bare, så skal jeg prøve å holde meg videre[;)]

Back
Topp