~~Shoppestopp-tråden~~

Diddij

Forumet er livet
Jeg har shoppestopp en stund nå altså! Noen som er med på den??
Hvor lenge? Iallefall ut året[;)]

jeg har haugevis av restegarn
OG 3-4 prosjekt liggende som jeg ikke er ferdig med...

...så her er det shoppestopp til jeg er ferdig med prosjektene ihvertfall!

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

Menne, menne.. jeg kan ikke... for jeg skal begynne på hentesett til babyen så snart jeg har bestemt meg for hva jeg skal strikke, og da må jeg jo shoppe...

Vel, jeg har planer om å bli ferdig med i alle fall dressen til knerten før jeg begynner på hentesettet da, babyteppet blir nok ferdig en gang det også.

så jeg kan ha shoppestop frem til den dressen er ferdig... eller sånn nesten-ferdig i alle fall, jeg må jo ha alt klart til å begynne på hentesettet det øyeblikk dressen er montert...

Skal bare......hehehe[:D]..... ha en tur til å handle inn litt garn til julegaver når lønna kommer neste helg. Så er det stopp hos meg og. Jallfall fram t januar[8D]

ORIGINAL: *Stella*

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

Menne, menne.. jeg kan ikke... for jeg skal begynne på hentesett til babyen så snart jeg har bestemt meg for hva jeg skal strikke, og da må jeg jo shoppe...

Vel, jeg har planer om å bli ferdig med i alle fall dressen til knerten før jeg begynner på hentesettet da, babyteppet blir nok ferdig en gang det også.

så jeg kan ha shoppestop frem til den dressen er ferdig... eller sånn nesten-ferdig i alle fall, jeg må jo ha alt klart til å begynne på hentesettet det øyeblikk dressen er montert...

hahhahaha, dette var som å høre meg!!
..og det skader jo ikke å ha kjøpt inn garnet til neste prosjekt liksom... så jeg har 3-4 påbegynte prosjekt + garn til ei kåpe i str 2 år (jenta mi nærmer seg tre) og et babyteppe som skulle gies til en dåp (dåpen var for to uker siden)[:D]

Jeg er med :)

Meen jeg vet at jeg må handle Bazill før jul, enten når lønna kommer nå eller i selve jula (da kan jeg dra på scrappebutikk og kjøpe. Men utover det så er jeg med :)

Har altfor mye ting som jeg må få brukt bort før jeg kan handle inn noe nytt :)

Ja bazzill og lim er jo lov, det er forbruksvarer[;)] Dette skal vi greie jenter, grunnen til denne shoppetropp-tråden er jo at vi skal hjelpe hverandre gjennom shoppe-abstinensene[:D]

ORIGINAL: [Mon|]

Meen jeg vet at jeg må handle Bazill før jul, enten når lønna kommer nå eller i selve jula (da kan jeg dra på scrappebutikk og kjøpe. Men utover det så er jeg med :)

Jeg skal ho kjøpe den der boksen hos deg og...den arkoppbevaringstingen. Skal til Tromsø på torsdag, ganske seint. hente mamma og de på flyplassen kl 21. Hvor er du da?[8D]

Jeg har også shoppestopp, utenom at jeg må nok kjøpe lim snart.
Og da er det fort gjort at det havner litt ekstra i kurven, siden jeg først må betale for portoen....[8D]

ORIGINAL: Diddij

Jeg skal ho kjøpe den der boksen hos deg og...den arkoppbevaringstingen. Skal til Tromsø på torsdag, ganske seint. hente mamma og de på flyplassen kl 21. Hvor er du da?[8D]

Den 11/11?

Da er jeg på UNN frem til kl 19,30 på kvelden. Er vel hjemme ved 20 tiden tenker jeg. Når sånn ca passerer du oss?

Bestemte meg for shoppestopp for ei uke siden, men så kom eg på jobb neste dag og måtte pakke ut varene fra USA, og endte opp med dette i handleposen:

Har derfor kommet til konklusjonen at shoppestopp er umulig når en jobber på scrappebutikk.....

Hehe Tjukkebollepus, ja det kan jeg tenke meg :) Glad jeg ikke jobber der.. hadde vel ikke fått noe lønn tilslutt..bare scrappeting ;)

jeg er oxo med [:D] til over jul i allefall..
venter pakker i posten å tror jeg klarer meg med det leeenge....[:D]

Jeg er med, har en liten klausul som gjelder strilascrappen den 13, men ellers er det FULL stopp til utpå nyåret.

Den 11/11?

Da er jeg på UNN frem til kl 19,30 på kvelden. Er vel hjemme ved 20 tiden tenker jeg. Når sånn ca passerer du oss?

Passerer vel dere ca kl 19 på tur til Tromsø (skal handle litt og) og ca kl 22 på tur tilbake...

Den 11/11?

Passerer vel dere ca kl 19 på tur til Tromsø (skal handle litt og) og ca kl 22 på tur tilbake...

Har sendt deg PM

Back
Topp