Shopperus :D

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Nå har jeg nesten alt jeg trenger!
Mangler bare sprinkelseng + madrass :)
Har én turvogn, én lettere trille som ryggen kan ligges flat og ha baby mot meg, bilstol med base, stellebord, stellematte, en god del ull, sengetøy, gulpekluter, gasskluter, nok klær i str 50-62, bleiebøtte, saueskinnspose.
Så er det noen ting jeg ønsker meg som babynest, ergobaby bæresele 360, Medela elektrisk brystpumpe.

Noe mer jeg trenger? :D "giret" :p

Glemte å nevne at jeg også ønsker meg vippestol og moseskurv :p

Så deilig å få d gjort , høres ut som du har kontroll :D i like it!!!

Så flink du er :D Du er jo kjempe forberedt :)
Jeg fikk et snev av panikk når jeg leste innlegget ditt, har ikke ordnet eller kjøpt NOE :o
Er en sån i siste liten person, så får se når vi begynner med innkjøpene :p
Har heldigvis masse babyklær etter storebror da, om ikke annet :)

Jeg har også alt klart :D tror jeg kun mangler bleier :p vasket babytøy og lagde det i skapet i dag <3 Hadde stellekommode, babymatte, saueskinn og babytøy fra før av,

Har kjøpt:

Brukt:
vogn ( bag var ubrukt og sportsdel brukt i 6 mnd )
New born sete til tripp trapp
Babygym
Vippestol
Voksi urban

Nytt:
gulpekluter, vaskekluter, engangs vaskekluter, ammekrem, olje, badebalje,
sprinkelseng, madrass, sengekant, dyne til vogn og seng, sengeklær, tripp trapp stol, besafe izi go med isofix base, stellematte, ammeinnlegg av ull, trappe grind.. Trur det var alt :p

Ryggen min er ikke god pga en skade, så er godt å ha alt i hus, ordet og klart :)

Jeg har også alt klart :D tror jeg kun mangler bleier :p vasket babytøy og lagde det i skapet i dag <3 Hadde stellekommode, babymatte, saueskinn og babytøy fra før av,

Har kjøpt:

Brukt:
vogn ( bag var ubrukt og sportsdel brukt i 6 mnd )
New born sete til tripp trapp
Babygym
Vippestol
Voksi urban

Nytt:
gulpekluter, vaskekluter, engangs vaskekluter, ammekrem, olje, badebalje,
sprinkelseng, madrass, sengekant, dyne til vogn og seng, sengeklær, tripp trapp stol, besafe izi go med isofix base, stellematte, ammeinnlegg av ull, trappe grind.. Trur det var alt :p

Ryggen min er ikke god pga en skade, så er godt å ha alt i hus, ordet og klart :)
Så fantastisk flink du har vært :)
Jeg har ikke kjøpt noe brukt foreløpig, men fått det meste på tilbud eller med rabatter :)
Arver heldigvis mye gutteklær av nære venninner :)

Back
Topp