Shopper du mye til barnet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Shopper dere mye? Klær? Leker? Handler dere helst på nett eller i butikk? Kanskje den kommende babyen har en søster eller bror dere handler til?

Har dere forresten sett alt det fine som finnes på Bluum? Er det noe fra den nettbutikken som kan friste som topp 100 premie kanskje?? Topp 100 juni kommer om to dager, følg med ;)

Har ikke kjøpt noe enda. Har både utstyr og altfor mye klær etter storebror:) Mangler egentlig bare et garderobeskap, ny madrass til sprinkelsenga og litt småplukk, så det tar jeg når skattepengene kommer:) Når det gjelder storebror, så brukes det veldig lite penger på han. Ikke vokser han fort ut av klær og sko og leker får han til jul og bursdag.

Njæ. Jo. Nei. Hehe, litt blir det jo, men vi fikk så mye leker fra familie og venner. Kjøper klær og sko etter behov (noe er nok ikke nødvendig, men...)
Liker å handle litt småting nå og da, en lekebil en tilfeldig tirsdag, en tskjorte han brått elsker i butikken eller noe sånn.
Nå må vi begynne å handle inn litt for å lage storgutt-rom med lekene sine.
Jeg er VELDIG glad i finn.no, har kjøpt stellebord, vippestol og litt småmøbler der. Kjøpt en del merkeklær til poden der for slikk og ingen ting, de klarer jo ikke slite ut pentøy :p

Vi er så heldige at vi får en del (førstegangs, og første barnebarn på begge sider). Men det har jo blitt litt klær og sånt. :) jeg har store problemer med å bare gå forbi baby avdelingene.. :knegg:

Jeg har kjøpt nesten alt mangler kun møbler som skal bestille etter en par uker (og jeg vet hvilken skal jeg ) o noen små ting, men klær har jeg alt og bade-greie, vogn etc... begynte for 3 uker sider... jeg vil ikke stresse meg med shopping hvis det blir god varme dager i sommer :)

Har ikkje kjøpt noko til babyen i magen endå - handler til storebror på 1.5 år :) Har det aller meste, men kjøper nok et par plagg når det nærmer seg bare for å kjlpe noko :)

Har kjøpt barnevogn til lillebror. Arver resten etter storebror!
Ellers er det kun storebror som får noe nå. Ny madrass i stor-gutt senga og sommerklær.
Neste blir garderobeskap de skal dele på.
Kjøper det vi må, ønsker oss noe fra familie og arver en god del. Prøver å ikke kjøpe alt man plutselig får lyst på!

Har kjøpt barnevogn til lillebror. Arver resten etter storebror!
Ellers er det kun storebror som får noe nå. Ny madrass i stor-gutt senga og sommerklær.
Neste blir garderobeskap de skal dele på.
Kjøper det vi må, ønsker oss noe fra familie og arver en god del. Prøver å ikke kjøpe alt man plutselig får lyst på!
Samme her - er så masse fint, men greit å kontrollere seg sjølv litt :)

Har skrive liste på kva vi trenger nytt, tenkte å ønske oss det med familie. Dei har jo lyst å kjøpe gaver, då er det kjekt å komme med ønsker. Foreløpig har eg følgande på lista: Ny stokkestol, en babycall til, bæresele og bilstolpose.
Trengte ikkje pose sist, men no blir det litt meir venting og styr ute iom at vi har en som blir 2 i sept som skal til/frå barnehagen etc :)

Shoppet MASSE:) min første og synes det er så gøy å gå å kjøpe masse fine babyklær ❤️ Har også kjøpt vogn, bilsete x2, 2 vugger, stellebord og babyneste.. Hehe.. :)

Ikke handlet noe enda. Har masse klær fra storebror :-) Siden ikke vi vet hva det blir, så venter jeg ;-)

Jeg har bare kjøpt et par bodyer selv, men har fått en del i gaver. Også har jeg kjøpt brukt vogn. Sprinkelsenga er arva, og jeg får overta en venninnes bilstol når det nærmer seg, og så tenker jeg at det aller meste annet får vente til jeg ser hva jeg faktisk har bruk for. Men det klør godt i fingra når jeg ser veldig fint barnetøy!

Nei, shopper egentlig ikke så mye. Finner ikke så mye klær som jeg syns er fine til gutt, så det eneste jeg shopper MYE av er garn[emoji16]

Det eneste jeg har kjøpt er to bodyer bare fordi jeg følte babyen måtte få noe nytt;) Vi har alt vi trenger etter storesøster. Det eneste vi må kjøpe inn er søskenbrett til vogna, noen dynetrekk og stellematte;) Merker jeg er myyyye mer rolig denne gangen enn første gang. Da hadde jeg det meste klart på denne tiden.

Det eneste jeg har kjøpt er to bodyer bare fordi jeg følte babyen måtte få noe nytt;) Vi har alt vi trenger etter storesøster. Det eneste vi må kjøpe inn er søskenbrett til vogna, noen dynetrekk og stellematte;) Merker jeg er myyyye mer rolig denne gangen enn første gang. Da hadde jeg det meste klart på denne tiden.
Vi har jo faktisk det meste klart allerede, vi som har storesøsken de arver fra! Selv om ikke alt står ferdig oppsatt og på plass så har vi det i huset. Sikkert derfor det er mer avslappende.

Vi har jo faktisk det meste klart allerede, vi som har storesøsken de arver fra! Selv om ikke alt står ferdig oppsatt og på plass så har vi det i huset. Sikkert derfor det er mer avslappende.
Ja, også vet jeg nå hva som kan vente og hva som må være på plass. Trodde jo ALT måtte være på plass flere måneder før tiden forrige gang;)

Jeg er førstegangs og det er en del ting som må kjøpes inn, men har innsett at veldig mye kan kjøpes ETTER fødsel, når vi ser behovet. Så det mest nødvendige av utstyr begynner vi å få i hus. Klær kjøper vi veldig lite av da vi må se an størrelse og får helt sikkert litt i gave.

Back
Topp