Shopper du mye til barnet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Shopper dere mye? Klær? Leker? Handler dere helst på nett eller i butikk? Kanskje den kommende babyen har en søster eller bror dere handler til?

Har dere forresten sett alt det fine som finnes på Bluum? Er det noe fra den nettbutikken som kan friste som topp 100 premie kanskje?? Topp 100 juni kommer om to dager, følg med ;)

Har bare kjøpt 1 pysjamas til nå. Tenker å kjøpe vogn og bilstol etter sommerferien. Resten av utstyret har jeg ikke problemer med å kjøpe brukt. Vet at vi får mye brukte klær/leker av venner og familie, så får se hva vi trenger etter det :) Er glad i gjenbruk, det kastes alt for mye i denne verden!

Har stort sett bare handla bilstol,seng og vognpose. Mesteparten var gode tilbud og fikk en stellekommode gratis. Klær trenger vi nok ikke å tenke på da det plutselig ble sånn at vi får arve klær fra familien.

Ikke kjøpt noe enda, men så har vi mye utstyr og alt av leker etter storesøster. Skal kjøpe vogn etter sommeren, den vil jeg ha ny. Eller så blir det vel litt klær, men vi bruker opp igjen det vi kan, arver litt, strikker litt og kjøper litt :)

Vi venter vårt første barn og har egentlig kjøpt ganske mye. Synes det er så koselig å kjøpe ting til den lille og siden vi ikke har noen å arve fra er det greit å fordele utgiftene. Vi har bestilt mest på nettet, men klær og bilstol er kjøpt i butikk. Liker å kunne kjenne på klærne før jeg kjøper, så foretrekker derfor fysiske butikker.

Jeg har shoppa en god del de siste to ukene. Elsker å shoppe og liker å være utenom goood tid. Koser meg veldig med å planlegge og ordne :)

Har kjøpt sprinkelseng (sånn hvor man kan ta av den ene siden å sette inntil dobbeltsenga)
- Vugge til å ha i stua
- Babynest
- Sengesett, 3 stk
- En god del klær i str 50-68
- Vogn (babyjogger city elite)
- Søskenbrett til vogna
- Noen babyleker
- Voksi move til bilstolen
- Voksi city vognpose til vogna
- Babygym

Alt er kjøpt brukt på Finn. Har gjort mange gode kjøp :-) Elsker Finn.no!

Jeg vindusshopper endel [emoji85] har kjøpt et par bodyer bare. Har ikke turt handle noe særlig enda , og vil helst vente til jeg får vite kjønn.

Back
Topp